Pages

Rabu, 7 Disember 2011

Tempahan Polkadot - Nurul & C.Mala





Assalamualaikum wbt........

Ini lah hasil  dari cuti  1 hari minggu lepas (khamis), kena siapkan tempahan apam polkadot sebanyak 2,050 biji dengan siap dipek dlm bekas (cer tengok gambar kt bawah tu ). 





Iaitu seribu untuk majlis pertunangan (adik ipar) dari C.Mala dan 1,050 tempahan dari Nurul untuk majlis perkahwinan kakaknya,dari Kampung Delik, Klang.. 



Syukur Alhamdulilah akhirnya siap juga sebagaimana yang diminta....penat memang penat sampai kejang - kejung urat saraf, pinggang rasa macam dah tak boleh lurus dah...tapi dengan bantuan kakitangan tegar, iaitu anak2 n Paksu semuanya berjalan lancar....
dek kerana terlampau sibuk sampai terlupa pulak nk snap muka2 staf2 yg tegar tu....hihihi..

Untuk hantaran dari sebelah perempuan...



Terima kasih banyak2 C.Mala dan Nurul.....semoga kalian juga dimurahkan rezeki dan dipermudahan segala urusan di dunia n akhirat....Amin..

Wassalam...



25 ulasan:

Kamalia berkata...

Ya Allah..ucu,banyaknye order.Alhamdulillah rezeki ye.hehe,nak jugak tengok gmbr pembantu tegar tuh.:p

rahel berkata...

Ucu,banyaknya tempahan tu...semoga makin dimurahkan rezekinya..

Kakzakie berkata...

Semakin menjadi business kek ucu. Suka kakak tengok.:)

liemaopurut a.k.a ana berkata...

Rezeki yg mencurah2.alhamdullilah.
Dasat la ucu bole buat smp 2050 bj..banyak tuuuu.patut la kejung urat saraf heheheh

cik cek berkata...

Ucu...
banyaknya tempahan....rezeki...alhamdulillah....

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..Alhamdllh,rezeki Ucu melimpah ruah sempena ct sekolah ni ya.Byk tue..mmg sakit pinggang membuatnya...

Ucu Faridah berkata...

@Kamalia
Alhamdulillah..staff tegar tu malu la..nanti lah ye..

Ucu Faridah berkata...

@rahel
terima kasih ....doakan yg terbaik utk ucu terus maju dlm bidang ni..:)

Ucu Faridah berkata...

@Kakzakie
moga2 dgn doakan akak business ucu terus maju..w/pun kekadang tu selalu jem..hihihi..

Ucu Faridah berkata...

@liemaopurut a.k.a ana
kalau kita berjiran dah lama ucu sub kan..untung sama2..:)

Ucu Faridah berkata...

@cik cek
terima kasih ...geram tengok kek c/cek tu..mengancam baget..

Ucu Faridah berkata...

@♥♥azatiesayang ♥♥
tapi bila dah dpt $$$ sakit pun hilang yang ooooii.....

Ida,Japan berkata...

hardworking tul ucu dan staf2 ucu yg tegar tu...alhamdulillah semoga sentiasa dimurahkan rezeki ucu

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Tabik spring dgn ucu berani ambik tempahan sebanyak ni w/pun bekerja... setahun lepas adik mintak sy buatkan cupcake utk tetamu di majlis perkahwinannya sebanyak 800pcs tapi sy serender tak berani takut tak cukup masa dan x larat nak siapkan tapi skrg sy ada keberanian utk siapkan 800pcs utk perkahwinan adk lelaki sy tahun depan... harap2 sy berani dan sabar nak buat sebanyak tu macm ucu & the geng..:)

kasihredha berkata...

banyakkkkk nyerrr
ucu....hebat...hebat
semoga rezeki bertambah2

Ucu Faridah berkata...

@Ida,Japan
staf2 tegar tu ada maksud sbb tu sanggup berjaga smpai tengah malam...apa2 pun alhamdulilah anak2 memahami n diorg semua ringan tulang...

Ucu Faridah berkata...

@CT NoArIzAh ArIs
first pengalaman ucu buat cc 400 lebih kot (kalau rajin tengok entry ucu yg awal) utk anak boss kawin awal thn tadi..alhamdulilah masa tu ucu main taram saja..sbb masa tu baru berjinak2 buat cc..janji siap dan yg penting sedap...

Jgn takut.. buat je janji ikhlas (u/pun berniaga) Insyaallah semua urusan@ masa kita buat akan mudah....

Lagi satu ucu sbenarnya dah selalu buat lebih drp 1000 sja malas nak keluar kt entry..takut2 org jemu pulak...

Ucu Faridah berkata...

@kasihredha
hehehe..agaknya ikut musin hujan kot ..tu yg lebat...terima kasih doakan business ucu yg hanya dipinggiran..

MulutPayau berkata...

Fuhhhhh..bnyaknya Ucu..!!!!
Nasib baik ada pmbntu tegar yer..
Semoga rezeki Ucu makin bertambah...

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum akak...
banyaknya tempahan tu akak... Alhamdulillah moga rezeki akak akan bertambah lg ...

quinnie berkata...

kak ucu..byk betul tempahan nya..ingatkan akak buat sorang2...rupanya ada pembantu..tapi ada pembantu pun master chef nya tetap letih jugak..hehehe....kalau saya pun memang sakit pinggang dibuatnya....

moga murah rezki akak sekeluarga..:)

Ucu Faridah berkata...

@MulutPayau
Pembantu tegar tu ada kena bagi upah jugak tu....
terima kasih doakan business ucu berkembang...

Ucu Faridah berkata...

@Diana @ Melley Mey
terima kasih diana doakan business ucu mau...awak pun apa kurangnya...lagi kreatif dari ucu...

Ucu Faridah berkata...

@quinnie
kalau buat sorang2 mahu 4 hari 4 mlm baru siap kot..hehehe...
terima kasih doakan ucu...

Masya berkata...

wahhh banyaknya...... ucu buat sorang jer ker??

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...