Pages

Sabtu, 1 Oktober 2011

Malu tapi mau....rumah baruku..


Assalamualaikum wbt...salam penghulu segala hari......bukan nak meriakkan diri atau mengglamourkan ucubakery....tapi seikhlas dan sejujurnya nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan2 yg sudi mengomen entry ucu dan kepada pengunjung2 ucu tak kenal  sudi menjenguk blog ucu yang masih terlalu banyak  kekurangan ni....

Lagi satu nak habaq..(hehehe..malunye..) rumah kita dah cat baru tau..sempena nak menyambut Aidiladha.... biasa lah kan ucu ni selalu tertinggal bas kalau bab2 mengemas dan menghias rumah ni. Kali ni rumah ucu konsep minimalis jer..dah takde dah bunga2 kemboja bagai...senang nak tengok dan jenguk....

PAGEVIEW 99,999

PAGEVIEW 100,000

Hari ni genaplah sudah 6 bulan ucu berblogging iaitu dari 4/4/11 - 30/9/11 kalau rajin... pandang2lah nombor kat atas tu...hihihi..
(ucu dah ditimpa perasaan dah....mau pitam ni...)

Oklah ucu stop kt sini dulu....by..by..



23 ulasan:

miloais berkata...

kemas. iols suker sangat2!

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Sedap mata tengok angka2 kat atas tu...tahniah dari sy :)

Acik Erna berkata...

Tahniah ucu..
ucu mula2 menulis blog tu..betul2 pada tarikh hari lahir acik tu..4/4..tahun nya tak de la 2011.he he

Tentang Kita berkata...

tahniah ucu...nmpk sweet...rupa2nyer org meru ek..saya duk kat taman meru indah

Kakzakie berkata...

Rumah kakak dari dulu tak ada bunga-bunga Ucu. Tapi bila dah rumah baru ni terkenang juga rumah lama kan...

ibuintan berkata...

cantik dan kemas... ok la tu!

Niza berkata...

tahniah ucu ....

cantik cat rumah baru.... hehe

Nieza berkata...

Tahniah Ucu semoga terus menulis dan berkongsi cerita disini:)

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

sama mcm rumah saya, tak de bunga dah...

kasihredha berkata...

tahniah ucu
canti rumaah baru ucu

kpah k-poh berkata...

tahniah....ucu..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Putih..suci bersih..Cantik.. ;)

Tahinah ucu..teruskan menulis.. ^_^

izahdaut berkata...

tahniah.. n semoga suksess slalu

Pali berkata...

dah genap 100k Ucu, tahniah2x...

Mieza berkata...

ucu..cantik umah baru baru ucu..lagi cantik kalau gantung award sekali..jemput ambil award kat umah mieza kak :)

Syimama berkata...

wahhh ucu..baru 6 bulan dah hebat, bukan senang nak dapat no tu..kan. Patutlah tukar baju, sempena hari kemenangan. Tahniah.

Ucu Faridah berkata...

minta maaf banyak2 sebab lambat balas komen2 kawan2...

* iols
* izah Arls
* ibu intan
* miza
* nieza
* k/redha
* k-pah k-poh
* lily qis
* izahdaut
rumah yang simple macam tuan rumahnye..hehe..terima kasih.

Ucu Faridah berkata...

Acik erna..
kalau 4/4/11 birthday acik mau biru mata hitam ku...hihi..ape2 pun hapi besday, semoga dipanjangkan umur n dimurah rezeki..

Ucu Faridah berkata...

Tentang kita..
ucu ddk kt tmn meru damai, jln belimbing...agak2nye kita selalu jumpa kot sbb ucu suka beli brg kt meru indah...

Ucu Faridah berkata...

pali...
kalau 100k tu ditukar kpd RM agak2 macam mana ye...

Ucu Faridah berkata...

Mieza..
ok nanti ucu follow ...

Ucu Faridah berkata...

syimama..
tukar baju ikut angka je..
lepas ni mau tahun depan pulak kot baru tukar yg baru..hihihi..

MsNiena berkata...

salam Ramadhan dan salam perkenalan..nama yg cukup sintetik ibarat minyak enjin yg menggerakkan seluruh jana kenderaan..begitu juga hati tertarik bak cas2 bateri baru yg begitu berkuasa mengungkap jiwa. melekat mata membaca setiap bait,kecik besar mata melihat rupa paras kek yg indah2 belaka...salam bloger dari kejauhan..(jauh kan kalo Rawang dengan Klang?) hahaha..jumpa lagi yaaaa. jemput berkunjung Teratak REZKI..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...