Pages

Isnin, 3 Oktober 2011

H/Birthday Pn Norizan...tiramisu lagi..

Assalamualaikum....pagi ni hati seronok sesangat sebab pagi2 lagi ucu  dapat sms yang panjang lebar dari kawan lama masa sekolah kt Sabak Bernam (tahun 1989-1992). Bila dikira-kira dengan kalkulator dekat2  19 tahun jugaklah kami tak  jumpa tapi kekadang ada jugak  bercatting2 n buat gossip2 manja (pinjam ayat k/kasih - gossip manja) kat FB. 
Rupanya kawan ucu ni selalu jugak jenguk blog ucu yang entrynye entah apa-apa tah...entry carca marba lah katakan..janji ada cerita n berita ....
Kalau tak silap  ucu dia ni ngajar kat kat Ampang @ Cheras (alamak dah lupa lah pulak yg mana satu..ampang ke cheras...). Seronok berkawan dengan dia ni sebab otak dia sama dengan ucu ..kami ni otak karat@ gila2 sikit. 

Ha..yang kat bawah ni pulak Tiramisu untuk kakak ipar kepada Pak Su (biras uculah kiranya..) yang disambut awal iaitu 25/9/11 dan tarikh sebenar birthday dia pada 27/9/11...tapi tak tahu lah bila pulak tiramisu ni di potong ...? (byk sangat tarikh...hihihi...)




Disebabkan terpaksa melawan kata chef, makanye nescafe ucu gantikan dengan milo sebab Abang ipar ucu tak makan@minum nescafe  dan kat cover tu coklat ganache sahaja...


Happy Birthday Pn Norizan...ucu sekeluarga mendoakan semoga akak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan bahagia disamping keluarga tercinta...
Terima kasih juga buat sabahatku MUNZILAWATI MUHAMMAD...semoga persahatan kita berkekalan hingga ke akhir hayat...Amin.

Ok..by..by... wassalam...


13 ulasan:

miloais berkata...

nampak sedap lah...!

iols memang suak makan kek...
disebabkan tak tau nak buat
sokmo jadik pembeli aje lah....

apple hijau berkata...

begitu elegan kek Ucu ni...terbaeeek!!

Kakzakie berkata...

Ucu tak sudah-sudah asyik buat kek... bilalah kakak nak merasa...huhu...

nyanyisunyi berkata...

tenguk pun dah sedap apa lagi kalau masuk mulut..mesti best..

Acik Erna berkata...

assalam ucu..pandainya ucu biat kek..cantik..

suzane berkata...

ucu cantiknya...mesti sedap tang coklat tu...

Ucu Faridah berkata...

iols..
orang yg mcm iols ni lah yg plg ucu suka..hehehe..

Ucu Faridah berkata...

apple hijau..
siht ke...terima kasih tp rasa blm tentu lagi...

Ucu Faridah berkata...

k.zakie...
cian akak...muah..muah..

Ucu Faridah berkata...

nyanyi sunyi...
harap2 macam tulah...kalau ikut tekak ucu sedap la kot..tp x tahulah tekak org yg dapat tu...

Ucu Faridah berkata...

acik erna + suzana ....
tang coklat smua org suka...

umiyumi berkata...

isk teringin la nak merasa kek ucu ni. tp kalau tgk cantik camni rs sayang nak mkn

Masya berkata...

cantikknyer.. terliurr tgk.. mesti sedappkkan...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...