Pages

Ahad, 23 Oktober 2011

Happy 2nd Anniversary - Azatie & Lina_PG


Tahniah 

 2 Blooger yang meraikan 
ulangtahun ke 2  
Blog masing2

AZATIE


♥AZATIESAYANG♥



[imagesCABPPMNM.jpg]
15 oktober




Teratak Mutiara Kasih

[me+&+my+laling+raya.jpg]
22 oktober





Tahniah 
 Happy Birthday 

Azatiesayang 
Teratak Mutiara Kasih

Semoga terus maju di arena maya ,
terus menulis dan berkarya.......


16 ulasan:

Amie berkata...

tahniah.... tahniah, siap ada kek lagi tu, ha...Ucu anniversary kakak nanti jangan lupa tau, buat kek 17 tingkat.... kalau tak dapat kakak hentak kaki depan pintu rumah ucu.... hu hu huuu

EmbunRosaliza berkata...

Assalm ucu..selamat ulang tahun buat lina pg n azatie..sekejap je dh 2 tahun

lina_pg berkata...

assalam Ucu, terharunya Ucu siap wat spesel n3 untuk TMK dan azatiesayang.Terima kasih, semoga persahabatan di alam maya ni ttp berkekalan

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Selamat ulang tahun juga buat mereka.. ^_^

Acik Erna berkata...

Ucu tahniah buat kedua duanya..
semoga terus menulis..

nuwairani ismail berkata...

nak request apa dengan ucu nanti ye...hmmmm....tengah pikir2 ni.... padahal anniversary setahun pon lambat lagi...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ucuuuuuu!!Trharunya ada kawan blogger sanggup buat n3 khas sempena besday blog atie & Linapg...rasa nk nagis lak.Semoga ikatan persahabatan yg trjalin ini akan terus brkekalan hingga ke alam nyata.Insallh.
Terima kasih Ucu.....

kasihredha berkata...

harijadi akak bulan april tahu ucu...akak nak kek yg ucu buat...hihi

MulutPayau berkata...

Assalamualaikum Ucu..

Tahniah utk kedua2nya....Dan selamat mnymbut ulang tahun..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..atie singgah dipg isnin.bz yer :)

http://azatiesayang.blogspot.com/2011/10/terharunyaterima-kasih-ucu.html

Ucu Faridah berkata...

K.amie..
hentaklah kuat2..kalau blh pakai rantai kaki mcm tali kapal korek tu..baru real...hihihi..

K.Rosaliza..
betul tu..kekadang berkwn kt siber ni mesra mcm dah kenal lama jew...seronokkan..

Lina...
Insyaallah jika kita sama2 ikhlas utk bersahabat....

Ucu Faridah berkata...

Lily & Acik Erna...
semoga ikatan bersahabatan kita jugak berpanjangan...

Ucu Faridah berkata...

Nuwairani..
nanti ucu buatkan entry rojak dipinggiran kasih..nak tak?hehehe..

Ucu Faridah berkata...

Azatie..
Insyaallah...cukup ke kotak tisu tu..nanti ucu tolong supply kan...hehehe..

Ucu Faridah berkata...

K.Kasih...
okey,kita tukar suke sama suke...sbb ucu pun bln April jugak..

Ucu Faridah berkata...

Mulutpayau..
terima kasih sudi singgah blog ucu...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...