Pages

Rabu, 5 Oktober 2011

Cucuku yg hansem tapi kantoi











'


p/s
awek depan mata pun dah tak nampak dah bila dapat sentel.....


21 ulasan:

Amie berkata...

uwaaaa.....sikit punya hensem tapi pakai cucutttt....

Ucu Faridah berkata...

first time dengar cucutt..puting ke kak..?

Tentang Kita berkata...

comey2...nyot nyot lg...

rATu kEBaYA berkata...

suka tgk budak hisap puting ni.. comei..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

encemnye..
wlupun ada puting dimulut..tp tetap encem juga.. ^_^

Mamasya berkata...

Tomeii cucu Ucu ni..tentu keletah..
wpun puting tetap encem tu....
slmt bertunang buah anak buah Ucu...cantik berhias pelamin dan orangnya....

Ida,Japan berkata...

alahai encemnyer...nyok2..

MulutPayau berkata...

tetap cute walau ada puting di mulut..tak puas tgk pic tu....

Acik Erna berkata...

comelnya ucu..tapi trompet tetap tak tinggal ye..

miloais berkata...

hahahhaha

cute dan comel lahhh....
tapi tetap tak tinggal eh.. puting tu!

kasihredha berkata...

bulatnya mata...encem

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Alahaiii tomeiiinya diaaa !!! :))

SURIA AMANDA berkata...

sgt comel..hamdsome..tp bila dah tersentel mcm tuh...alamakkkkk....hilang macho..

umiyumi berkata...

geramnya tgk mata yg bulat tu.. :)

zanafahmi/PB berkata...

haha...ucu tak tengok lagi anak zana, lebih terok dr cucu ni...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..comelnyaaaaaa.Cute sgt bila isap puting tuh.hikhik

nuwairani ismail berkata...

subhanallah!!! comelnya dia!!!! besar nanti mesti ensem!

Mieza berkata...

hensemnya cucu ucu..gerammmmmm nak cubit pipi dia..soooo cute!

nick dot anis berkata...

ahahahaha comel

*~ UmmuHusna ~* berkata...

alahaaiii..kantoiii..hihi..tp tetap cumil wif d soother..heee~

Ucu Faridah berkata...

salam sayang smua....
ucu mohon maaf lambat reply komen2 kat atas sebab terlalu buzy...

kepada,
*tentang kita
*ratu kebaya
*lily mamasya
*ida japan
*Mulut payau
*acik erna
*miloais
*kasih redha
*suria amanda
*ct noarizah
*umiyumi
*zanafahmi
*azatiesayang
*nuwairani
*mieza
*nick dot anis
*ummuhusna

terima kasih yg tak terhingga sebab sudi memberi komen2 ttg cucuku nan Muhammad Afif Zahran ini..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...