Pages

Rabu, 26 Oktober 2011

WW - Limau (dolu-dolu) yang dipandang sepi..






..

13 ulasan:

Cendana Kasih berkata...

limau ni kalo kat kg dulu mmg tak pandang langsung, tp kat KL ni kadang2 teringin la plak..tp harga mahal dari oren...

Amie berkata...

teringinlah pulak nak makan limau tu... apa mengidam ke aku ni... ada buah delima lagi tu di belakangnya... (tengok gambar limau Ucu terus telefon pakwe suruh beli limau... hu hu huuu)

nuwairani ismail berkata...

dah lama tak tengok limau ni...mak nani suke limau ni...

Adry@Daun berkata...

Limau langkat ni kn. Lps tu muncul mcm2 klon baru limau dn byk jenis oren yg diimport menenggelamkan populariti limau ini.

suri solehah berkata...

terliur buah yang kat belakang limau tu..masa mengandung anak sulung dapat kiriman dr mesir..buah delima..besar2 n merah spt delima je isinya..tak spt yg beli kt sini..kadang putih je isinya

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

kecur liur tgk limau ni.. ;)

Mary berkata...

Your photos are really wonderful. I wanted to grab an orange section from the screen. I hope you have a good day. Blessings...Mary

Ketuhar Panas Yatie berkata...

Salam Ucu ,
Dulu-dulu pun kat kg banyak pokok limau ni . Tapi dah mati semuanya.Kadang2 tu teringat balik sekitar rumah mak 30 tahun dulu. Banyak pokok2 yang dah tiada.

MulutPayau berkata...

Limau ni mmng sedap...suami selalu beli sbb dia mmng suka....

Medifast Coupons berkata...

Pictures made me hungry!

miss Fyqa berkata...

dah lama tak makan limau ni. hehe

muhammad amin aris berkata...

limau ni ada kat belakang rumah tok wan saya..hee~~ :D

Lynn Munir berkata...

Memang dah lama tak nampak limau ni. Orang la ni suka sangat dengan limau mandrin tapi saya tetap suka limau asal yang manis, ok je masuk ke tekak.

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...