Pages

Isnin, 2 April 2012

Cemerlang, gemilang, terbilang n dot..dot..



Assalamualaikum wbt........

Hari ni dah 2/4..kejapnye masa berlalu...rasa tak puas nak tidor.
2 hari cuti tapi rasa mcam tak cuti pon...banyak sangat aktiviti yang dirancang dan x terancang berlaku...
yang dirancang berjalan baaikkkk..yg x dirancang berjalan terkangkang....hahaha...

Pepagi ni nak jadi pekerja cemerlang... gemilang...terbilang, jadi nak mo panjang2 buat entry...

Gambar kt bawah ni dah lama, dah boleh jadi bahan artifak  (betul ke perkataan ni ..wahai ahli sejarah..).

Sebelum ucu stop, nk ucapkan selamat panjang umur...murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan di dunia n akhirat,  pada QH  (1/4/12) yang katanya terderhaka pada kek yang dia buat sendiri....
kalau rumah ucu dekat dgn rmh dia..derhaka ke murka ke...pedulik apa, yang penting dpt makan freeeee.....





Tiramisu ni, ucu buat Aisyah, RK bulan feb lepas...

Oppppssss...terlebih sudaaa...mcm mana nk jdi terbilang, cemerlang, gemilang ni...temberang jer banyak....keh..keh..


Okey...daaaaa..

Wassalam.



9 ulasan:

Acik Erna berkata...

ucu..sama2 kita jadi pekerja terbilang..he he..
cantik kek ucu

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ucu..cantik kek tu.Disbbkn dah jadi trbilang,cemerlang,gemilang...jadilah kek jugak kek ucu yg sangat meruntun perut atie ni.hihi

Mas berkata...

akk...kek tiramisu akk tu sgt menggiurkan!

Terbilang, Cermelang dan Gemilang lah kita hehehehe....

misshannajr berkata...

wah! cantik kek ni..putih! nice kak..boleh tahu tak pakai cream apa?

Masya berkata...

cantikkknya...... menjerit² tekak ni nak rasa jugakkk....

miloais milo berkata...

cantik banget tiramisu ucu tu...
meh le datang sini - bawak sebijik tiramisu... bleh???
ekekekeke

Amie berkata...

Kombinasi warnanya menggoda seleralah Ucu... bukan saja Ucu yang terbilang, kek tu pun lagilah tak boleh dibilang sedapnya!

Antan Bertingkah berkata...

Sedap betul tengok tiramitsu tu...

Ketuhar Panas Yatie berkata...

Semoga Ucu jadi pekerja yang cemerlang...gemilang ...dan terbilang. Ucu boleh.

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...