Pages

Khamis, 12 April 2012

Tiramisu ...tq Ida N Zarin



Assalamualaikum wbt.........

Pepagi ni saje ucu nak ajak kawan2 mengebukan diri dengan tiramisu pulak yer....
Pada yang tengah diet tu, abaikan saja godaan ucu ni...




Lain lah   ucu ni yang memang sediakala dagu dah berlapis......cuma larat jalan setempat jer diulang.... jalan setempat bukan lari setempat ye...sebab badan ucu yang mengebu ni dah bagi signal  jgn lari  laju2 nanti semputtttt..



Pada yang berdiet tu...ucu bagi strawbery je lah ....cukuplah kan daripada tak dapat langsung...




Tiramisu ni ditempah oleh jiran lama ucu,  masa tu kami sama2 duduk kat Pangsapuri Meru Ehsan dan sekarang kami berdua dah tak tinggal kat sana....tapi kekadang ada jugak berhubung..




Tapi kalau sekarang ni ucu masih lagi duduk kt pangsapuri tu mesti tubuh yang gebu ni menten macam pokok getah kot...bergetah memanjang...hahaha - fengsan..ferasan...


Terima kasih banyak2 Pn. Ida n En.Zarin sebab sudi merasa tiramisu ucu....
Semoga ikatan kejiranan kita tak putus sampai bila2....

Okey Wassalam...



11 ulasan:

MeknaBlog berkata...

Ucu: menggoda btui la kek tu..dh lama x buat

Masya berkata...

bilelah agaknya dapat rasa kek ucu buat.. suke mengoda tau.. terliur dibuatnya...

Acik Erna berkata...

ucu..mana gambar yang dah potong.....ucu tak intak ye..kalau tak boleh nampak kek tiramisu ni

rahel berkata...

Walaupun tengah on diet tapi pantang nampak kek tiramisu...

MulutPayau berkata...

diet kmdian kira Ucu...yg penting dapat makan kek...hehehe...

liemaopurut a.k.a ana berkata...

Yea la yeala....strawberry aje pon x pe. Eh??? Tetibe aje. Herm semua kek yg ucu buat sangat menggoda. Lagi menggoda dr aaron aziz oppppssss!!!! He he he

Qasey Honey berkata...

klau ke sni...suka tgk kek2 yg akak deco...bleh buat ilham bile QH nk mdeco kek...nmpk sedap kek tu...QH blum penah lagi buat kek tiramisu ni...

Kamalia berkata...

ucu nak jugak tiramisu itu..:)
ala ucu,sekarang pun bergetah jugakkan..malu-malu pulak..:)

Nuwairani Ira berkata...

stoberi pon stoberi la...janji dapat free!

Amie berkata...

Assalamualaikum ucu,
dia ni kan.... kerjanya tak habis2 nak goda selera orang tau! tak mo yang lain, nak stoberi aje he he heheh

mama sara nur berkata...

ucu
mengoda lg dgn tiramisu he he

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...