Pages

Jumaat, 27 April 2012

Koleksi tempahan K.Karemel + RVC+ Buttercake




Assalamualaikum wbt......


Saja2 nak kongsi gambar kat bawah ni.. sebahagian daripada koleksi  tempahan ucu awal bulan tadi...




4 biji Caremel cake (saiz 6 inci)  dan 25 biji rvc di tempah oleh Pn Ummi dari Kelana Jaya untuk makan2 sempena anak balik dari asrama, katanya.






Buttercake ni pulak tempahan dari Pn Lily sempena anak dia bertunang hari tu..(ada kt entry sbelum ni) dia tempah 4 biji buttercake n satu kek tunang RVC.  RVC + 2 Buttercake ucu baking sehari awal...dan ada 2 lagi tengah bakar dlm oven...
Jadi malam tu tinggal deco jer...


Kiranya malam tu  ucu bersilat sampai jam 4.00 pagi jugaklah kat dapur  dan esoknya pagi2 lagi jam 8.30 kena pi Kelana Jaya hantar Pn Ummi punya tempahan. 
Lepas tu jam 11.30 pi ikut rombongan bertunang kat  Bukit Pelanduk, N9. 
 Penat tak usah nak ceritalah.. ...namun ucu amat2 bersyukur ke hadrat Illahi kerana  dimurahkan rezeki dan diberikan kekuatan untuk menunaikan amanah orang yang sudi merasa kek ucu ni.

Okeylah ye..sikit2 bolehlah cerita pasal bersilat kt dapur.....kalau selalu takut2 nanti orang jemu...

Tapi...dari malam tadi ucu dah bukak gelanggang silat sampai 1hb mei...ada sapa2 nak joint...? 
hadiah mesteri tau.....hahahaha..


Bai..bai...Wassalam..






8 ulasan:

Qasey Honey berkata...

asslm Kak Ucu...wah banyaknye order...bestnye duit masyuk hari2...hehe...comel2 QH tgk kek karemel tu...

Nuwairani Ismail berkata...

ini yang buat kite teringin nak buat kek jap lagi ni...

Amie berkata...

Ucu.... nak tunggu Ucu rasmikan Ucu Bakery di tengah2 pekan Meru! Bila yerkk...

CT Delima berkata...

As'aslam Ucu

K.ct tumpang gembira tengok ketabahan Ucu ni. Menjadi usahawan berrjaya disatu hari nanti Insya'Allah

terima kasih ya Ucu. alahh k.ct ni suka masak2 Ucu tapi jarang nak makan tu yang badan kecik aje..hehehe

liemaopurut a.k.a ana berkata...

ucu....meriahnya kek karanel. tak pe la ucu, selagi terdaya bersilat la selalu. ana tumpang gembira dan selalu doakan bisnes ucu berjaya. insyaallah.di permudahkan segalanya, amin.

MulutPayau berkata...

bnyaknya tempahan yg Ucu dapat..Alhmdulillah..rezeki..

Masya berkata...

banyaknya.....

Bicara Kak Noor berkata...

Assalamualaikum Ucu,bestnye jadi pandai dan rajin macam Ucu ni kan duit masyukkkkkk je hari2 kan bukan macam kami ni hehe makasih ya sudi follow akak..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...