Pages

Khamis, 5 April 2012

Kek Aiskrim lagi...




Assalamualaikum wbt...........

Semalam dah berendam hari ni nk ternak kolestrol pulak dengan kek aiskrim....
Sebelum tu ucu nak minta maaf banyak2 yer..sebab ucu skrang ni memang tak sempat nak balas komen2 dari kalian....tp ucu tetap datang jenguk blog kawan2 tau.....jadi mana yang terasa tu ucu tak boleh nak buat macamana, hanya kemaafan ucu pohon.



Kali ni ucu dapat order dari Ayu, taman sebelah yang jauh tapi satu jalan,  utk bondanya yang tercinta pada 17/3/2012 bln lepas.





Seronok bersms dengan ayu ni sebab dia ni peramah...(rajin hantar sms ...peramah jugakkan...)  w/pun tak pernah bertentang mata...



masa tangkap gambar ni...matahari hampir2 nak tengak kat kepala tu pasal la nampak macam silau jer...lagi satu, sebenarnya baru nak belajar2 guna DSLR kih..kih...yang lama tu dah betul2 merajuk terpaksa lah cari ganti.


Untuk bonda Ayu...
semoga diberikan kesejahteraan dan kebahagian yang berkekalan disamping keluarga tercinta..




Untuk Ayu...
semoga ikatan perkahwinan kamu sentiasa dirahmati dan dikekalkan kebahagian, keceriaan dalam melayari bahtera rumahtangga...

Terima kasih Ayu...

Wassalam...



8 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam ucu..happy birthday buat bonda ayu..bahagianya hati ibu bila anak2 ingatkan tarikh2 penting ibu

misshannajr berkata...

sodapnya kalau makan panas2 mcmni..hehe..akak ni buat sya terliur pula..nak buat malas :)

Daddy Ziyyad berkata...

memang betul betul ternak kolesterol kalau makan kek asikrim ni...hmmmm, sedap tapi....kena lah try makan jugak ..ekekeke

Liza berkata...

salam rindu ucu...wahhh tgk kek eskrem terus salam rindu....muahahahaha

Qasey Honey berkata...

asslm kak Ucu...QH xcuba lg kek aiskrim...dlm list nth no bpe xingat...nti spi giliran buat la tu...hehehe...nmpk sedap dan cantik kek tu...putih bersih...

MulutPayau berkata...

kek eskrem...fuhhh tentu sedap tu......

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
bestnya kek eskrim, lawanya ucu deco Ucu ni

~~oOpEt~~ berkata...

cantiknya :)

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...