Pages

Selasa, 3 Januari 2012

RVC - Pertunangan


Assalamualaikum wbt...

Salam ceria ditahun baru...rasa2nya lah ucu antara blogger yang paling terakhir ucapkan selamat  tahun baru pada kengkawan...biasalah kan kalau hari cuti, jari jemari yg lemah lembut, tulus mulus  ni secara otomatiknya terus termalas nak tekan keyboard menyusun ayat.

Dek kerana kesibukan hujung tahun dengan menyiapkan tempahan customer ditambah lagi dengan kerja opis yang melambak...jadinya semua keperluan anak2 disediakan oleh Pak Su. Pak Su lah yang bawak  anak2 beli baju, beg sekolah,beli buku dan yang sewaktu dengannya. Cuma semalam jer ucu tolong belikan kasut sekolah  anis itu pun sebab susah nak parking, Pak Su tunggu kat dlm kereta jer...



Okey lah ..kita tinggalkan dulu cerita tu, hari ni ucu nk tayang kek RVC. yang ditempah oleh Pn Normah (Koperasi Felda Bukit Cerakah) untuk adiknya yang bertunang pada 24/12/2011 tadi.



 Disebabkan tema pertunangan ni warna hijau jadi ucu buatlah ikut tema, tapi kek ni  masih lagi dengan baldunya (merah). 







Terima kasih Pn Normah sebab sudi tempah kek dari ucu ....ucu doakan semoga  pertunangan ini berakhir dengan ikatan yang sah dan berkekalan hingga ke akhir hayat..Amin..


Okey lah ucu jalan dulu yer...by..by
Wassalam...







4 ulasan:

miloais milo berkata...

wow! cun banget kek ni ucu...

selamat tahun baru ye ucu! :D

umiyumi berkata...

alamak cunnya kek ni.. Ucu ni mmg berseni lah.. :)

Amie berkata...

selamat bertunanganlah untuk pasangan tu.... cantik berseri warnanya kek itu...selamat tahun baru 2012 ucu cayang! Kak Amie basah kuyup ni tergolek kat laut china selatan....uwaaaa

Acik Erna berkata...

selamat bertunang..cantik kek hantaran dari kerja tangan ucu ni

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...