Pages

Rabu, 24 Ogos 2011

Wordless Wednesday # 3

Gotong royong nak raye....









8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Haha... baguslah Ucu... masih ada masa mana yg perlu diperkemaskan. Dapur dah siap luar rumah pun nak juga kan...

Terbang Bersamaku berkata...

bagusnye kecik2 dah rajin gotong royong...=)
Btw, selamat hari raya...

AI berkata...

- wahhhh rajin nye si kecik tu nolong...

Mieza berkata...

waa dah kemas dah laman ucu...laman mieza yg masih bersepah..tp tak per sbb balik beraya kat kg hihihi..meh nak pinjam hero tu tlg kemas laman kat umah mieza lak..hehe Selamat Hari Raya Aidil fitri maaf zahir batin ucu :)

umiyumi berkata...

wah rajinnya.. :)

Acik Erna berkata...

assalam ucu..rajinnya anakanada tu menolong..sampai bersih laman

Pali berkata...

akid rajin tolong ibu, nanti acik belikan bunga api...

Ucu Faridah berkata...

Assalamualaikum wbt kawan2 yg plg ucu sayang...

@k.Zakie..
kalau ucu dapur lah tempat plg last nak kemas sbb kita takde maid...

@terbang bersamamu...
iye..bersamamu jua ucu terbang, selamat hari raya..

@Al..
nak buat mcm mana...ada anak dara sorang asyik baca novel memanjang...nasib baik yg kecik ni mmg ringan tulang..tu pasal sampai kurus kering tu..

@mieza...
Selamat hari raya maaf zahir n batin...hati2 dijalan raya bila blk kpg nanti..

@umiyumi..
tq...akid mmg ringan tulang, termasuk ringan mulut..asyik nak pot..pet..pot..pet aje..

@ Acik Erna..
samalah dgn anak bujang acik kan.. rajin2 belaka...

@ Uncle pali...
akid tak main lah bunga api...akid nak mercun roket tak pun mercun yg banyak keluar bunga api tu.., ala mercun yg selalu guna masa nk sambut merdeka...boleh la, ye uncle pali...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...