Pages

Ahad, 21 Ogos 2011

Happy birthday untuk Izah Daut





Semoga panjang umur..dimurahkan rezeki...dipermudahkan segala urusan di dunia n akhirat...AMIN..

4 ulasan:

izahdaut berkata...

terima kasihhhhhhh...
terharu sangat bila ucu buat entry tuk birthday sayaa.. rasa dekatt dihati..

saya amin kan juga doa doa tu.kalau ada kek ni dekat ngan saya, saya cekau bawak balik tuk berbuka karang. heheheh... dan semoga ukhuwah kita terus berpanjangan..

tq.nanti saya bawak balik kek gantung kat rumah jela ye.. hehe

Amie berkata...

Ucu,
ada kek untuk Kak Amie? hi hi hiiiii...

Mieza berkata...

Ucu ku cayang...mieza pun nak gak kek besday! walaupun besday mieza lambat lagi hehehe

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Sedapnya kek tu mcm betul2 ada dpn mata :)

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...