Pages

Jumaat, 5 Ogos 2011

Terima kasih Cikgu Asmah & Cikgu Nor Mala

 Assalamualaikum wbt...
Salam Jumaat......pagi-pagi ni kita tengok kek coklat moist strawbery pulak ...diorder oleh Cikgu Normala & C.Asmah...
Untuk makan2 katenye sebelum menyambut Ramadhan minggu lepas....

mau tergoda iman tengok lama2 coklat ni...
Kek  ni ada 2 biji...jadi untuk tidak memeningkan kepala nak yang mana satu..ucu buat kedua2nye deco yang sama..senang tak payah nak berebut2...


Maka pada malam itu bermulalah episod tak tidur malam sebab kena siapkan tempahan - kek strawberry, apam polkadot (250 biji jer...), kek marble...Alhamdulilah semuanye dapat dibereskan walaupun terpaksa tongkat  mata dengan batang mancis...



Pokaldot n kek marble ni pulak diorder oleh kawan Pak Su...

Terima kasih banyak2 cikgu mala n cikgu asmah sudi buat tempahan kt ucu bakery dan rasenye belum terlambat ucu nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al mubarakh. 

Mesti kengkawan dah jemu sesangat kan dgn entry kek ucu minggu ni...jadi minggu depan ucu start buat n3 masakan pulak lah ye....(macamlah teror masak aku ni..) itupun sebab tersangatlah rajinnye pegi jenguk dapur kengkawan n kakak2 yang pastinye masakan depa sodap2 belaka...kalau tak caya pegilah dapur ni  kakak kasih yang suka buat desert, tak pun dapur k.Amie yg punye resipi ikan yang kita tak pernah jumpe tekan sini, kalau nak pegi jauh sikit boleh jenguk dapur ida Japan tekan sinun atau pun blogger azatie kat sini yang banyak cerita semasa....dan sebenarnye banyak lagi blogger2 yg teror masak yg x dpt ucu nyatakan (maaf ye)  pastu kipnap lauk diorang...dah siap masak, makan sorang2...huhuhu....

Ok..wassalam....

6 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ucu..sedapnyaaaaaa!murah rezeki Ucu dgn pelbagai tempahan...Alhamdllh.
Anak llaki atie bkn @program bistari..sekolah biasa jer.

Kakzakie berkata...

Ucu business bulan ramadhan bertambah rancak. Kakak paling suka lihat polkadot Ucu menarik. Nak rasa jauhnyerrrr!! Macam nak terbang sana je..:)

Pali berkata...

saya akui red velvet ni memang lain rasanya kalo nak dibandingkan dgn kek dulu2...nasib baiklah sy punya ladybird pon RVC....timakaseh kak ucu

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

alahai..sedapnye tgk kek ucu ni..
X menahan tgk coklat yg melimpah ruah tu.. ;)

Adiweyah berkata...

Assalamualaikum pekaba kak Ucu...selamat berkenalan,Fie dah linkkan blog akak..blog yang menarik..sodap2nye masakan kat sini..

GreenJade berkata...

ucuuuu...kejammmm...terliur2 tgk stoberi tu tau hehehehe

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...