Pages

Selasa, 9 Ogos 2011

Happy Birtday cucu ku...Azad

Assalamualaikum wbt....pagi2 ni jari jemari halus ku malas nak tekan keyboard lama2..nak susun ayat buat karangan .... walaupun hanya cerita pasal masakan.. nampak ajer senang tapi penat ooo nak  susun ayat bagi sedap dibaca.....nak2 orang yg macam ucu ni, otak dah berkarat ...
Jadi tengok ajer lah ye, kek  ulat bulu untuk cucu ucu Azad yang ke 2 tahun.....disambut hujung minggu dulu (Ahad) sebelum hari Isnin yg umat islam semua wajib puasa....






Sebelum ni ucu dah ada cerita pasal cucu ucu ni kat entry yang lepas jadi tak payah lah ye ucu ceritakan lagi.






Macam gatai jer ulat bulu ni...suka sangat berposing...kejap mengereng...kejap menjeling...heeeii tak kuasa u...

Lagi satu ucu nak ucapkan selamat menambah umur untuk kawanku NORIAH KHALID hari ni....kalau potong kek mlm ni ajak lah aku sekali yer... nor ni sebenarnye kawan satu kampung n sama2 sekolah rendah lagi, dia ni orang nye pandai baking, pandai mengubah..kata orang tu kreatiflah, dan sekarang ni tengah sibuk jahit manik utk baju raye.....(rajin sesangat ko ni nor..) so aku doakan semoga ko dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu....

Untuk cucuku....Azad...nenek (mcm dah tua benor rasenye... adoiii sodeh2) doakan azad sentiasa menjadi anak n cucu yang taat pada perintah ALlah...menjadi abang kepada adik yg penyayang dan menjadi anak yang selalu membahagiakan papa n mama...

SALAM SAYANG BUAT CUCU KU...AZAD n KAWAN KU NORIAH...

16 ulasan:

miloais berkata...

happt birthday buat cucu ucu ye...
moga sihat walfiat selalu... jadik anak yg solleh...

comel lah kek ulat bulu tu...!

Hanim berkata...

comel kek ulat tu, wana-wani :)kek coklat ek? slamat ari lahir wat cucu ucu moga diberkati ALLAH hendaknya....aminnnn

Kakzakie berkata...

Happy belated birthday Azad. Cantiklah kek ucu buat. Terpikat betul kakak..:)

Wani berkata...

salam ucu comelnya kek ulat bulu tu nampak sayang nak dipotong ... apapun selamat hari jadi ya buat cucu ucu tu mudah2an ..menjadi anak yg soleh ....:))

Ida,Japan berkata...

wahh...kek ulat bulu, comeinyer..mesti cucunya suka sgt ni..hepi Birthday utk cucu ye ucu

Amie berkata...

memang sesuailah buatkan cucu ulat bulu moden begini.... ha hahaaa... happy birthday Azad...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Happy b'day buat cucu ucu..
Cantiknye kek tu..

greenrose berkata...

bulan2 posa tngok blog ucu ni ley jd makruh posa sy...hahhahahhaha

Ucu Faridah berkata...

terima kasih oisl...
rase2 cucu ku tu sihatsejahtera...

Ucu Faridah berkata...

hanim...
kek tu kek brownise..lebih kurang la kek coklat pn boleh..

Ucu Faridah berkata...

k.zakie nak ke...tapi rasanye akak dah tak sesuai dgn ulat bulu ni..tapi sangat sepadan kalau ucu buatkan ulat beluncas ...(gurau je ye..)

Ucu Faridah berkata...

wani...kalau sayang nak potong alamatnye berkulatlah kek tu...terimakasih doakan yg terbaik utk cucuku ...

Ucu Faridah berkata...

ida japan...bukan cucu jer suke tapi datuknye (Pak Su) pun excited....

Akak berkata...

salam kak...cantiknya

Mieza berkata...

ucu, cantiknya kek ulat bulu ni..tp mieza bab deco2 kek ni mmg fail tak pandai..tu yg mieza jarang deco kek..

Ucu Faridah berkata...

salam akak n mieza..
kadang2 idea datang mencurah2 masa nak mendeko..seronok jer...tapi kekadang tu naik biul jugak dibuatnya kalau idea tak datang2....

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...