Pages

Isnin, 7 Mei 2012

Terima kasih Pn Raslah ...




Assalamualaikum....

Moga dalam angin sepoi2 bahasa pepagi ni  semua kawan2 ucu sihat2 n bersemangat  menjalankan tugas.....


Hari ni, sebelum terlupa ucu nak ucapkan terima kasih kepada Pn Raslah (Taman Sementa, Kapar) kerana sudi menempah 1000 pcs apam pokaldot untuk majlis perkahwinan putra bongsu beliau (tarikh dah tak ingat)





Jutaan terima kasih Pn. Raslah n keluarga sebab sudi buat tempahan pada ucubakery. Semoga perkahwinana ini kekal bahagia  hingga akhir hayat..AMIN

Ok bai..bai...

Wassalam...





8 ulasan:

Qasey Honey berkata...

asslm kak Ucu...wah meriahnya apam dot2 tu...hehe...byk pulak tempahannya tu......

Acik Erna berkata...

salam ucu..comelnya apm tu..cantik bila dah siap masuk bekas..

Liza berkata...

mmg meriah kaler apam tu, tu yg semangat nk buat apam ni kan ucu, cantikkk, tambah2 pulak bila poket jd tebal....hahahahahahha

miloais milo berkata...

comel2 apam polkadot tu!

Mama Ann berkata...

Nampak cantik pulak....sekarang dah jadi trend mana2 kenduri kawin ada apam polkadot..semalam mama pegi Bangi dam Seremban pun ada apam ni..Penyeri majlis...

Cendana Kasih berkata...

salam ucu...alhamdulillah...murah rezeki.....

1000pcs apam tu buat sorang2 ke?? kalo saya, sure patah pinggang !!

Masya berkata...

banyaknya.. cantik² bekas.. jenuhkan buat apam ni...

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

salam Ucu wahh banyaknya apam dot dot.. cantik pulak tu.. terpukau mata memandang... moga rezeki Ucu melimpah ruah yaa.. aminnnn

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...