Pages

Jumaat, 11 Mei 2012

Jom Diet Part 2....



Assalamualaikum wbt....

Amboi...amboi...Acik ErnaK.Zana (Pondok Buruk),cendana kasih masing2 macam tak puas hati jer ucu berdiet semalam......jelous ke...mai lah turun kalau berani...

Sejujurnya memang ucu diet pun tak makan nasik  tapi utk 1 malam tu aje. Bila dah membantai makan steamboat n grill sampai tak ingat orang kt belakang, tetiba rasa macam ada AIR BAG  kt perut  nak tunduk pun susah....hahaha...



Kali ni diet lagi...makan mangga@pelan ajer... sampai perut pun sebu.





Musuh diet...RVC tetap setia ke mana sahaja ucu berada.....


Ni tukang kupas yang rajin (anak buah ucu) kami  tinggal makan jer..



Ada banyak ni ...ambik lah sorang sebijik, tak cukup pelam oren pun ada....

Okeylah..selamat berhujung minggu, 
harap2 cuti 2 hari ni jgnlah ucu berkebun depan tibi.....  
sebabnye mata ucu ni dah sakit sangat bila tengok  rumput kt depan, tepi, belakang rumah tu  seronok benar menari2 bila tuan tanah sibuk membaking...

Wassalam...




8 ulasan:

Putri berkata...

salam ucu
rumah kami pun tengah dilanda demam mampelam
sampai cirit birit kami makan

LydSunshine berkata...

Ucu, setau saya buah mangga kurang bagus untuk diet. Sebab dia manis. Kalau makan banyak sgt nnt boleh dpt diabetic pulak.

rahel berkata...

Walalala...sedap mangga cam ni buat sambal belachan..

MulutPayau berkata...

ucu..sedapnya mangga tu..kalau ada orng tolong kupas lagi sedapppp....nganga mulut jer...hehe

miloais milo berkata...

nampak sedap tu...
manis tak ucu???

Kamalia berkata...

salam ucu..dah lama tak datang sini..jadi,boleh tak hidangkan saya dengan mangga tu..hehe
dah lama tak makan mangga ucu..kat sini mahal sungguh,tak berbaloi nak beli..

umiyumi berkata...

Salam Ucu.. sedapnya mkn pelam tu.. kat sini tunggu musim je baru ada, dah tu pelam sini tak sama mcm sana

ibundo berkata...

salam ucu. sedap mangga tu..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...