Pages

Ahad, 18 Mac 2012

Ucu Bakery photography : Jambu Madu

Jambu Madu.....














12 ulasan:

zul permatang badak berkata...

SEDAP BUAH JAMBU TU.....TERLIUR JE.......

kasihredha berkata...

pokok kat rumah ucu ke?
sedap cicah dgn kicAP ni

nyanyisunyi berkata...

Assalamualaikum Ucu..

ni sejak bila jadi photography ni...mcm mana nk buat gambar jadi besar mcmni?nak kena belajar ni :))

dulu kat rumah mak akak
pun ada pokok jambu air ni..puas gaklah makan..cecah dgn kicap letak cili padi..huh!sedap..

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
cantiklah foto2 Ucu shot ni
nak tanya jugak camna Ucu wat foto besar ni

umiyumi berkata...

Salam Ucu, sedapnya jambu air tu kalau cicah dgn kuah rojak fuhh terangkat :)

Amie berkata...

jambu madulaaa.... ni anak-anak suka sangat, nasib baik malam tadi tak serang rumah Ucu... kalau tak, habis satu pokok ... tak dapat nak ambil pic... he he he hhh

Acik Erna berkata...

waaa ucu menyelerakan..tanam sendiri ke ucu

lina_pg berkata...

wa..sedapnya..segar dari ladang hehehe..
nice photo

Syimama berkata...

ucu..merah menyala ... menyelerakan, meleleh air lior.

MulutPayau berkata...

ucu...sedapnya jambu tu...

♥MAMASYAZA♥ berkata...

sedap ni kak

Masya berkata...

hantarlah sikittt.. kat kite ni.. terliur dibuatnya tau...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...