Pages

Isnin, 12 Mac 2012

CC butter - Farah Najiha



Assalamualaikum wbt..........

Pagi ni sampai opis jam dah pukul 10.00am ...tengok dari luar nampak bos tengah berdiri kat meja ucu, (argghhhhhhhh...). elok jek bukak pintu terus senyum2 sengeh2 macam kerang busuk kt bos....

" banyak kali telipon berbunyi (atas meja ucu), bila saya angkat terus putus..adalah dlm 20 kali ...kawan2 awak nk ajak awak sarapan kot" -  nah ambik ko ayat halwa telinga, tapi tengok muka dia mcm ok je pepagi ni -

boleh pulak minah sengal ni jawab dgn beraninya..."baru pukul 10.00 Aji..(Hj) tak kanlah sampai 20 org yg call..hayookkkk ...hik..hik..(sambil tu siap raba2 dlm handbag cari  h/phone cek kot2 ada miss call...)

Sesungguhnya itu ayat sesedap rasa dia bagi kat ucu, supaya lain kali datang awal (ayat perli), dan sesungguhnya juga ucu dah biasa menjawab.....hihihi (tengok angin@masa bos jugak...)

Okeylah itu cerita pagi tadi...
Kali ucu tepekkan tempahan cc utk puteri Dr Nila, yg bertemakan munga2 purple, sbb kata dr. anak dara dia suka purple ....pada 25/2/12 bulan lepas.




Kiranya umur 21th ni dah jadi anak dara sunti lah kan....kalau dolo2 tak sabar nak dapat angka ni....hihihi..




Semoga Farah Najiha sentiasa ceria, bahagia, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dalam menjalani kehidupan....serta taat pada perintah Allah SWT. 


Ini RVC juga untuk Dr. Nila...






Akhir kalam...TQVM Dr.Nila......

tak boleh lama2 mengayat takut nanti  dapat "memo" lah pulak...


Okeylah bai..bai...

Wassalam...









4 ulasan:

rATu kEBaYA berkata...

teringat-ingat RV yang ucu beri haritu..

Amie berkata...

Tak pedulik apa kata bos Ucu tu... yang kita nak jamu mata tu haa... hasil kreatif Ucu tu...sungguh mengkagumkan!

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
cerita Ucu buat sy teringat masa kerja kat opis dulu he he
cantik kaler purple munga cc tu..

MulutPayau berkata...

ayooyoo...pandai Ucu buat lawak ngan boss ya...hehehe...

cantiknya cc tu........jamu mata jer lah ya....

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...