Pages

Rabu, 21 Mac 2012

2 RVC - sama tapi tak serupe...




Assalamualaikum wbt..........

Hari ni kerja opis melambak...ucu tak dapat nak tulis banyak2...
jadi tengok gambar ajerlah ye kengkawan.....

Kek padang bola ni   diorder oleh Pn Ummi (Kelana Jaya) untuk anak bujang n anak saudara (Singapura) yang datang berkunjung masa cuti sekolah hari tu.... 






Ini kiranya sepupu lah....Ammar (11/3/12)  dengan Haikal (sebaya)  yang kebetulan sama bulan kelahirannya, bulan Mac ...







RVC yang kat bawah ni pulak diorder oleh Cikgu Mai (Puncak Alam)....
untuk En Hubby tersayang. pada 3/3/12 (kalau x silap lah..kalau salah ..harap diampun..)



Untuk....
AMMAR DAN HAIKAL...
semoga menjadi anak yang soleh, mendengar kata, selalu menceriakan hati ayah n bonda...dan semoga kehidupan kamu berdua senantiasa diberkati oleh Allah SWT...

Untuk
Suami kepada Cikgu Mai...
Semoga panjang umur, dilimpahi kebahagian bersama keluarga tercinta dan dipermudahkan segala urusan didunia n akhirat...Amin.. 

Untuk
Pn. Ummi dan Cikgu Mai....
Berbanyak2 terima kasih sebab sudi merasa RVC dari ucu....
toce..toce...


Okey....bai...bai...
Wassalam...





- Insyaallah, jap lagi nak pi serang dapur kengkawan...walaupun kerja melambak...hahahaha...










11 ulasan:

Amie berkata...

ucu... kalo dah padang bola boleh masuk dalam kek, apalagi lepas ni Ucu nak masukkan... he he he hehh

miloais milo berkata...

RVC yg ke 2 tu lawa
simple aje....

Qasey Honey berkata...

mmg cantik semua deco kek tu...suka tgk...akak dh semakin kreatif!!!! tahniah...

Kazman / Sue berkata...

salam kenal... adoiii... kreatifnyaa buat kek.... bolehlah nanti kalau kami nak order....

Acik Erna berkata...

memang ucu pandai mendeco kek..siap ada padang bola lagi..rasa sayang la nak potong kek tu kan

MulutPayau berkata...

wahhhh...ada padang bola pulak...Tabik laa kat Ucu..mmng kreatif betul...

LadyBird berkata...

comelnye kek tu... tp sayang... org tu xleh makan.. eh, ke boleh kak?

WuMing berkata...

Wow.... hebat lah konsep kek tuu

Kamalia berkata...

uwaaaaaaaaaaa..ucu..cantiknya..
pitam sekejap tengok kek yg cantik nih..:}))

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..cantiknyaaaa!!kreatif betullah Ucu ni...kek padang bola tu atie suker :D
Terima kasih gtau ttg Ustaz Don datang Masjid Meru...bestnya lar.InsyaAllah,klu HB xsibuk...sampai la kami.

Umie berkata...

Salam....
Thanks soooo much for Ucu Faridah yg buat R
VC Cake for my son and his cousin. They were so surprise and really happy...
Until now, my son still keep the padang gol and the players as his toys...
Most of that, the cake was so delicious..sedap kat tekak, tp berkolestrol kat dlm badan...hihihi...
Terima kasih atas doanya...terharu bangat!!

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...