Pages

Isnin, 16 Mei 2011

Santai 2 - BBQ

Menu - ayam berempah/ikan/kerang / tuka/sosej/jagung...
Pak Su dengan penuh bergaya...Ct (anak buah) asyik tolong  sengeh ajer....mentang2 la ada 2 jejaka hensem yg ringan tulang......saje yer ko  ct, suka ambil kesempatan keatas kedua2 jejaka yg dah dimiliki ini ....hehe..
tiramisu emergency...
Malam minggu tadi...Ct n Jojo (ank buah) buat bbq...saje2 katenye...jemputan VVIP tentulah Ucu & Pak Su...


Anak bujangku...yg paling rajin...tengoklah tu sbb terlajak rajinla sampai kipas pun main pakai kipas angin aje....ape2 pun yg penting semua menu2 terbakar utk dimakan....

haa...ini la dia tukang karut yg tak berapa nak menjadi ni..sapa lagi.....



Malam tu kami makan kt atas crusher run (batu kerikil)  beralaskan tikar buluh aje..ditemani cahaya lampu jalan n bulan purnama...angin sepoi2 bahasa...cengkerik bersahut-sahutan... ape2 pun seronok sangat2...walaupun  x  berapa ramai.......siap sedia ko sarah aka greenrose (t-shirt biru)...time ni ko asyik membedal aje...nanti awal Jun kita buat kt kpg pulak...sempena birthday abah /hani/aman/ucu dgn angah (adib) tumpang sekaki nk tiup lilin ........hehehe...

 

3 ulasan:

ainnoraini berkata...

mesti seronokkan bile berkumpul ramai2 mcm tu...

dah lame tak buat bbq ni...

Pali berkata...

buat bbq bukan nak ajak kengkawan

Ucu Faridah berkata...

Pali : Nanti ucu buat kat umah boleh la jemput pali sekali , yang tu kan ucu jemputan VIP je

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...