Pages

Jumaat, 27 Mei 2011

Kek Hari Guru

Assalamualaikum wbt......bersemangat jer  pagi-pagi ni nak pegi kerja, walaupun hujan yang kadang-kadang lebat...kadang-kadang renyai-renyai ....sejuk jer...kalau dok rumah ni dah lama dah mimpi....Memandangkan hari ni Jumaat, jadi hari ni semangatnye lain macam sikit sebab esok dah cuti.... tapi semangat berkobar-kobar pun ucu tetap terlewat jugak sampai office....(jem kt rumah...) pagi tadi....tak tahu la kenapa yer selalu jadi macam gini...?





Inilah  kisah malam  tadi...Alhamdulilah dapat siapkan jugak  apa yang dah ditempah ....letih tak usah cakap la....dengan badan pun rasa macam nak deman....... tapi hati rasa gumbira sahaja... sebab semua yang diorder telah selamat sampai ke tangan orang yang mengordernye...dan dah selamat dingap pun kira-kira jam 11.00 pagi tadi ( macam tau-tau jer...).


Kek ni ditempah Cikgu Rahmah untuk anak perempuannya...nani (tahun 6)

Yang kat sebelah kek tu...cup kek buttercream dengan cup kek (ganache) ditempah cikgu rukiah pulak... 


Ini lah rope c/kek buttercream utk Cikgu Rukiah....(minta  maaf ye cikgu deconye agak kureng bangat....)
Yang ni pulak c/c coklat ganache...jemput makan yer.....jgn segan2...

Terima kasih kepada cikgu rahmah n cikgu rukiah.....andainya tidak menepati citarasa, ucu minta maaf banyak-banyak....andai sebaliknye....order2 la lagi yer....dan selamat bercuti pada semua guru-guru..... wassalam...

6 ulasan:

kasihredha berkata...

misti yg order puashati sebab keknya cantik.

Ucu Faridah berkata...

kasihredha...harap2 gitu la....

Nieda berkata...

Bahgianya orang pandai buat kek cantik2.Saya tahu makan kek je..hu,hu.

SHAFIQ HASHIM berkata...

Sedapnyya kek...
Lapor Plak..

Ucu Faridah berkata...

Neida..ucu pun baru nak belajar2 buat kek ,makan kek memang la best

Ucu Faridah berkata...

shafiq...nanti singgah kat kedai ye

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...