Pages

Selasa, 15 November 2011

Setaman RVC ....





Assalamualaikum wbt....
Salam Selasa...

Dah lama tak tanya kabor..sihat ke .. (mcam pelik je bunyi) tetiba tanya kabar. Bukan apa, kalau semalam..kelmarin ..dulu semalam jarang sesangat ucu tanya kabor kekangkawan...terus je bercerita itu ini..melampau betulkan...

Setaman RVC ni  ucu buat untuk anak buah..ROZANA. Dia selalu  kata " ucu ni selalu buat rvc..ape benda rvc tu...cer buatkan satu, nak jugak rasa " Dan ini lah hasilnya...(buat masa raya korban)
dalam satu hari sahaja rvc ni dah licin dikorbankan ....









Hari ni otak tepu lah ...tak tahu nak tulis ape...jadi ucu stop dulu yer...nak kumpul idea utk esok pulak..hihihi..

Selamat menjamu mata...wa jalan dulu ....




17 ulasan:

Amie berkata...

Ucu,
kak Amie nak tempah birthday & anniversary kek sekaligus ye... buat lawa-lawa tau...macam nak sambut sweet 17 punya... he he heheh

Liza berkata...

salam ucu...sajer bg liza meleleh ayaq liuq dok tgk kek yg cantik tu...

mama sara nur berkata...

assalam.
cantiknye kek tu

liemaopurut a.k.a ana berkata...

wah ucu.lama tak mengupdate Sibuk yea??

pandainye la ucu mendeko RVC tu...tak tergamak nak makan kalo dah lawa gitu..

liemaopurut a.k.a ana berkata...

wah ucu.lama tak mengupdate Sibuk yea??

pandainye la ucu mendeko RVC tu...tak tergamak nak makan kalo dah lawa gitu..

mawar merah berkata...

cantiknya, kalau saya ..buat keknya tu jadik tp bab sapu toppingnya tu hancus...

ady berkata...

as-salam ucu
wow! cantik, menarik, tertarik...

rATu kEBaYA berkata...

saya pun tak pernah lagi buat RVC ni...

Kakzakie berkata...

Buat hiasan ini kena tangan yg kreatif batu menjadi Ucu. Kalau ucu buat memang cantik...

Acik Erna berkata...

alhamdulillah..acik sihat ucu..
sedap rvc tu ucu..sekejap je dah licin

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Mak oii cantiknya RVC ucu ni... kalau dpt kat sy sy belek2 dulu sampai jemu..3 ari lagi baru makan..hihi..

rahel berkata...

Salam Kak Ucu..sihat k?
jeles i tengok RVC tu..cantek munge2 tu..

MulutPayau berkata...

cantiknya......

Nieza berkata...

cantiknya deco kek ucu ni...dan semestinya sedap kan:)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

wah..sangat cantik..lagi2 kaler dia tu sangat menarik..yummeh2.. ^_^

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..apa kabar?lama xsinggah kat sini.Windu ngan ucuuuuuu.Kek tu sgttt santekkkk & sedappppp!!

tulip leeny berkata...

Deco simple tp ttp cantik...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...