Pages

Khamis, 10 November 2011

RVC - Anniversary 18th


Assalamualaikum wbt....
Salam Khamis nan bahagia......

Semalam dah penat kita tengok gambar @ suasana korban kerjasama diantara kami penduduk taman dan penduduk kampung...Syukur alhamdulilah semua berjalan dengan lancar. Nak jawap komen dari Acik Erna klik sini...gambar2 semalam tu bukan ucu yg snap tapi Pak Su dan ucu tak terlibat untuk sessi masak memasak tu..ucu kat rumah je, bukan malas ye tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..ehem..ehem..



Okeylah, ini pulak kisah RVC yang ditempah oleh  Pn Azura Puniran untuk disambut pada hari raya haji (ahad). Zura ni tinggal kt Petaling Jaya jer tapi disebabkan dia nak sambut di kampung makanya rvc ni diterbangkan lah ke kampung. Kami berkawan  dari sek.rendah  sampai lah ke sek. menengah dan terpisah disebabkan jodoh dia sampai dulu, tapi kami selalu juga berjumpa.Yang menjadikan hubungan kami lebih menarik adalah tarikh lahir kami sama, iaitu 25/5/73...ha...dah taukan tarikh lahir ucu...jadi faham2 lah yer kekangkawan..(hadiah..hadiah....hihihi....)

Selalunya ucu kalau mendeko rvc ni tak lama  tak sampai 1 jam dah siap..tapi tak tau entah angin apa yang datang petang sabtu tu...nak menyiapkan rvc ni makan masa 2 jam lebih...ini semua gara2 akid kacau. Disebabkan rvc ni lambat siap..maka cadangan nk blik kampung dari jam 4ptg terlajak ke jam 6.00 baru kami bertolak ke kampung...



Mula2 tu  jalan ok je... laju....tiba2 sampai ajer kat Jeram..mak aiiii....jem gilaaaa....kami sampai kampung jam 10.45 mlm...Bayangkan 4 jam dlm perjalanan, kalau hari2 biasa hanya 1 jam lebih sahaja dah sampai. Rasa macam dah sampai Penang pun ada....itulah pengalaman pertama jem yg panjang gile....

Alhamdulilah rcv ni sampai jugak ketangan empunya diri di pagi raya..harap2 Zura berpuas hati lah yer...


Akhir kalam...ucu sekeluarga doakan jodoh kalian berdua berkekalan hingga akhir hayat...dan senantiasa dilimpahi dengan kebahagian, keceriaan......dan sentiasa mendapat keredhaan dari Allah swt dalam apa jua keadaan ...Amin...

Sayang Zura..muah...muah......

18 ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

wah..cantik..menarik & tertarik tgk kek ni ucu..pasti sedap tu.. :)

liemaopurut a.k.a ana berkata...

wargh..merah putih memang gabungan yang menarik kan ucu. mesti sedap kek ni. ntah biler nak sampai seru buat RVC nih hihihi

Ida,Japan berkata...

wahh...cunnyer RVC ni ucu....corak munga2 lagi...sedapnyer

Liza berkata...

salam ucu...mmg mnggoda deco kek tu...cantikkkkk

Ros berkata...

Salam Ucu,

Cantiknya kek ni....nak potong pun sayang...

Amie berkata...

Ucu sayanggg...
patutpun ambil masa sampai 2 jam siapkan kek tu...sebab nampak unik dan cantik sangat! Bukan calang-calang tangan boleh buat tu tau...

miloais berkata...

wow - RVC!
terliur tengok kek tu!

Mieza berkata...

cantiknya ucu deco RVC ni..mieza teringin nak belajar deco kek...kalau la ucu dok dekat, boleh mieza datang belajar kan...

rahel berkata...

Mat malam Kak Ucu..
yang deco tu Ucu guna buttercream or cream cheese?...siok mkn kek RV ni..

nuwairani ismail berkata...

dah lama x makan RVC...macam nak buat pulak...

mamanajmi berkata...

baru ja makan RVC masa sambut anniversary bulan lepas. Kek Ucu buat ni tentu sedap...teringin lah pulak!!

p/s: kita sebaya lah Ucu..cuma bulan je tak sama !

MulutPayau berkata...

cantiknya kek ni...sayang rasanya nak potong....

umiyumi berkata...

umi singgah jamu mata tengok kek yg mengancam :)

Syimama berkata...

salam ucu
tengok ucu buat kek ni cam senang je, apasal akak buat berjam2..tak sabau le. nak deco ... jauh sekalile.

PUtRi berkata...

salam ucu..
sedap RVC tu..
kampung ucu kat mana..lalu jeram tu?
kalau sekampung boleh order bila saya blk perok...

Rinna berkata...

Salam Ucu dan salam kenalan..

Sedapnyaa.. tgk kek tuh..cantik dan menarik.. sama tarikh laa plak tarikh lahir..:))

Happy Aniversary utk Zura..Moga kekal bahagia hingga akhir hayat..

cik cek berkata...

cantikkkkkkk....red velvet...emmm....yummyyyy...:D

Wani berkata...

salam ucu,,, pandai ucu deko2 kek ... mengasyikkan kalau singgah kat rumah ucu ni dgn godaan deko2 kek hihi

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...