Pages

Isnin, 4 Julai 2011

Red Velvet


Assalamualaikum  wbt...salam tengahari...ini projek hari sabtu tadi, red velvet cake..
disebabkan masa teramat2 jeles jadi entry kali ni, amat ringkas..
Jadi tatapan lah red velvet ucu yang tak seberapa  ni....(tapi rasanya teramatlah emmm.....segan nak cakap,sodap...) tapi tak lah seindah Ha Sue punya malah tidak lah secantik dari blog masam manis -zalita...atau secantik kawan2 blogger yang lain...hanya ini sahaja yang dapat ucu persembahkan...
(ceh wah..rendah diri la pulak..rasa mcm nak tersungkur pun ade huhuhu...)




Nak resipi lain kali yer..tak sempat dah ni...banyak kerja kena bereskan ...jap lagi boss masuk...




Yang ni khas untuk K.Kasihredha....sbb dia cuma nak sepotong jer...melberry tu  baru petik kt halaman...





makan lah buah2an tempatan....(jemput makan...)

Alhamdullilah hari sabtu tadi rezeki ucu teramat lah murah...syukran ya Allah...buah2an tempatan yang kekandaku bawak dari Seberang Perak...terima kasih kakakku sayang, Pn.Halijah...


By..by..


31 ulasan:

FRB berkata...

Amboi.. selera tul tngok.. cantik & sodap

apple hijau berkata...

cantiknya...

sedapnya...

nak sikit...he he

Hanis MY berkata...

ohhh tergodanya huhu....

ani berkata...

AS SALAM....SEDAPNYAAAAAAAAAAAAA

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

wah..cantiknye kek tu..
mesti sedap gak ni..
nk skit.. :D

nnt ucu sharelah resepi ye.. ;)

kasihredha berkata...

cantik...tertarik..tergoda :)

miloais berkata...

waaaaahhhhhhhh!~ sedapnya ucu kek itu!
iols kelaparan le plak tengok gambo kek tu!

miloais berkata...

waaaaahhhhhhhh!~ sedapnya ucu kek itu!
iols kelaparan le plak tengok gambo kek tu!

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..atie nk 2 potong!!sedapnyaaaaaaaaa

Ida,Japan berkata...

Comelnyer RVC ucu ni....munga2 lagi tuuu....bagi ida cantik sgt dahhh....dan dah tentu sedapkn
pas tu mallberry tu...tak pernah tgk, ucu tanam ke..
lagi satu....tak tahan nengok tayangan buah2 tempatan tu...terliur org kat Japan ni

Mieza berkata...

cantiknya ucu deco RVC...sedapnya RVC ni kan...br sekali je dibuat...sedap sungguh kek ni kan :)

Amie berkata...

Assalam Ucu,
sampai ati ko ucu.... udahlah ko tayang rvc tu buat org ngences,ko tayang lagi buah2an tu yee...

KinosKoko berkata...

merahnya...grr...germnya...

Ummi berkata...

mak aiii sedapnya..nak sikit

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

salam frb...
alhamdulilah sedap...jemput makan..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

apple hijau...
nak banyak pon bolehhh...sediakan je bahan2nye..nanti try buat ye..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

cian hana...ampun ye yang..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

mualaikumussalammmmmm...ani
jom makan..hehe..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

lily..
nanti ucu bagi resipinye...
apam polkadot tu dah masuk entry ke blm..nak juga nengok hasilnye..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

salam k/kasih....
terima kasih...dah bagi sepotong tak kan tergoda lagi kot...

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

miloais...
kecian dia kelaparan...nanti jenguk lagi yer dapur ucu...

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

salam azatie...
jap lagi ucu potong2..share dgn kawan2 tau...jgn makan sorang2...huhu..

Cheq Sue berkata...

salam ucu... cantik kejadiannya RV ni... sori ye baru dapat follow..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

salam ida...mellberry tu mmg ucu tanam...tapi tak berapa besar sbb skarang asyik panas aje...
maaf ye ida...bukan ape lpas mkn yg berkolestrol kita mkn buah pulak bagi balance sikit..

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

mieza...yg ni rvc kali ke 2...kalau mkn skali nak lagi..lagi dan lagi....
betul tak..?

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

amie...jgn ngences jeles lebih2, simpan sikit utk esok....

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

mualaikumussalam umi...
nak banyak pon boleh....tp kena bawak pengerasnye dulu...hehehe...

Ucu Faridah 0126546644 berkata...

mualaikumussalam....
alhamdulilah kejadian yg saje main2...dah tak tau nak deco bentuk ape...
nasib baik menjadi...nak jemput makan, dah habis...jadi jemput tenung je lah ye...huhuhu...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

haritu awe baru makan cupcake red valvet ni...sedap dan rasa nya lain daripada kek biasa :)

Ucu Faridah berkata...

awe..rvc ni kalau sekali makan terus jatuh cintakan...sbb itu costnye pun boleh tahan jugak...

ashafanie berkata...

balas kunjungan dari komen entry segmen yg same..

GEGARRRRRRR JULAI...

::sory late reply.. :-)
andai sudi..singgah lagi on my blog

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...