Pages

Isnin, 11 Julai 2011

Harijadi Anis

Bissmillahirahmanirahim...Assalamualaikum wbt...rasenya lama betul ucu x buat entry...bukan tak de bahan nak dibuat cerita..tapi disebabkan kesibukan yang teramat sangat...baik dioffice mahupun di rumah.


Syukur ke hadrat Illahi...syukran Ya ALlah... ini adalah tempahan last friday...dari seorang guru untuk anaknya, birthday cake n apam polkadot (250 biji).


TAPI  Ucu teramat2 ralat sebab apabila kek ni siap sahaja dideco boleh  terlupa nak tanya birthday  yang keberapa tahun...untuk anak perempuan ke lelaki..dan yang paling penting  nama si pemotong kek ni.... Auntie minta maaf banyak2 ye sayang...next time auntie tulis nama anis besar2...(nama anis tu pun tau masa ucu hantar)



Kesilapan  ini menjadikan satu  pengajaran pada diri ucu dilain waktu...alhamdulilah c.mala tak cerewat...tapi tak syok lah kan..


Akhirkalam..terima kasih cikgu Normala sekeluarga ...
dan jom breakfast kengkawan....

15 ulasan:

Zura berkata...

cantik kek tue kak..

cik cek berkata...

WoW....cantiknya kek....:)

apple hijau berkata...

perut terus menyanyi lagu keroncong bila tengok apam dan kek tu...siap terliur lagi..he he

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kek tu memanggil-manggil awe la kak

syiela berkata...

kek poldot memanggil2 syiela dh tu :)

Ucu Faridah berkata...

zura..
tq..kalau boleh ucu nak bagi sepotong, tp org punye la pulak..

Ucu Faridah berkata...

cik cek...
harap2 empunya diri (adik anis) seronoklah dpt kek ni yer...
cik cek kalau mendeko ucu rasa lebih teror lagi dari ucu kan..kan..

Ucu Faridah berkata...

epal hijau...
masih berkeroncong lagi ke perut tu...
nanti bila2 dtglah ke dapur ucu lagi yer..biar perut n air liur beralun sama..hhuhu..
tq

Ucu Faridah berkata...

awe..
jap lagi bukak pintu tau..ada sepotong utk awe..jeng..jeng...

Ucu Faridah berkata...

syeila..syeila...syeila..polkadot panggil tu...ajaklah dia masuk...hehe.

Amie berkata...

selamat petang ucu,
byk terima tempahan tentulah sibuk, byk yg difikir & byk yg nak dibuat.... he heheh kena buat senarai semak supaya tak lupa,
kalau iye pun...jangan lupa datang ambil award beautiful blogger dr dapur kak amie (hadiah cabutan bertuah...hehehehh)

Ucu Faridah berkata...

selamat petang juga utk k.amie...
tempahan tu adalah jugak sikit2...
skrg ni tengah perah kepala otak nak buat ayat al maklumlah dah lama tak buat proposal...tunggu ye jab lagi ayat2 menikam kalbu datang...

kasihredha berkata...

wauuuu cantikkkk

Pali berkata...

macamana kalau kek pulak yg dibuat polkadot,dan apam tu dibuat coklat?

NOOR AIN OSMAN berkata...

sedapnya kek.

wwe.momstoreretail.blogspot.com

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...