Pages

Jumaat, 15 Julai 2011

Anak2ku..

Assalamualaikum wbt....selamat petang kawan2ku....hari ni ucu takde mood nak masak. Cuma sebahagian cerita tentang anak2 ucu..
Ini kisah 2 adik beradik yang berbeza umur...si adik, 5 tahun dan si abang 15 tahun...jarak antara anak sulungku dengan yang bongsu 10 tahun. Disebabkan jarak itulah masing2 dah ada hobi bila cuti sekolah....layan je lah gambar kt bawah ni ye..



Si adik (akid)..pantang  jumpa air mesti nak basuh basikal antik dia tu...







Along (afiq) dah remaja....suka sangat  betulkan motor yang Pak Su bagi kt dia (padahal tak rosak pun)



Cer tengok no plat motor ni...special tau...sebab itu adalah tahun kelahiran ucu n Pak Su (diterbalikkan)


Inilah kisah sebahagian hobi anak2 ucu....

Selamat petang...dan selamat berhujung minggu...

4 ulasan:

Amie berkata...

hai Ucu,
dah ada anak bujang... tak lama kena pi minang ni... hi hi hi

kasihredha berkata...

motor tu apa khabar setelah di repair oleh along?? hihi

syiela berkata...

wah.. anak ucu dah besar. plat no tu yg syg tu.. anak syiela yg kecik pun suka main air..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Rajin adik cuci beskal..
Dh ada anak bujang dh ucu..bestnye.. ^_^

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...