Pages

Rabu, 20 Jun 2012

Red Velvet Cake n Trifle ..TQ Pn Umi




Assalamualaikum wbt...

Hari ni WW sikit jah....

Tempahan RVC untuk puteri kesayangan Pn Umi Kelana Jaya...yang ke 14th.
kek ni bukan makan utk keluarga tapi untuk satu bilik..sebab anak Pn Umi menuntut ilmu di sekolah menengah Hira' Jeram.



Berat dalam 2.5 kg utk dimakan 30 org...



Namanya ucu tak dapat nak tulis sebab Pn.Umi sendiri lupa nak SMS dan ucu dah berberapa kali call asyik  x dapat sebab janji kena hantar kat Kelana Jaya jam 11.00 pagi...last2 ucu gunakan perkataan 'SAYANG' untuk menyelamatkan keadaan. 

Trifle  yang kt bawah ni pulak ucu balut seluruh badan dengan jelly/agar...utk puteri Pn Umi jugak...






Terima kasih Pn Umi...sayang akak...muah...muah.....Ucu harap Pn Umi berpuas hati.

opppssss... terlebih sudah ww ....

Baiiii...baiiii ...

Wassalam





12 ulasan:

Cik Rongoks berkata...

yummy ! :))

~~zana@pb~~ berkata...

Benci...mencik! Kita tak pernah buat trifle tau. Cikgu fahmi tu kalau minta beli buah dlm tin, buat dek!

Nuwairani Ismail berkata...

berkenan dgn rvc tu...adeh!

Amie berkata...

terpikat daku dengan rvc & triffle tu

Liza berkata...

amboiiii, cantik sgt deko rvc tu, terberkenan sudah.....hihihihii

miloais milo berkata...

cantik
rasa konpem lah sedap tu....

nn lylyn berkata...

sedapnye =) sy suke strwbery

Mama Ann berkata...

Ucu..mama pun tak pernah buat trifle tu..selalu dok makan aja..nampak sedap sangat ..sejuk anak tekak..RVC tu mama geram tengok kat strawberry dia..tentu sedap..

Acik Erna berkata...

asaalam ucu..confirm puas hati tu ucu

Masya berkata...

triffle tu buat sy kecur liur....

Qasey Honey berkata...

asslm Kak Ucu...cantik la kek tu...berderet buah stoberi tu...nmpk sedap...triffle tu pon kecur tgk..

♥MAMASYAZA♥ berkata...

triffle tu nampak sedap sgt kak

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...