Pages

Jumaat, 15 Jun 2012

Kek masam manis dilanda ombak rindu...




Assalamualaikum wbt..
Penghulu segala hari ...

"Redha itu rela..pasrah itu menyerah.."
ingat lagi tak dialog tu... masa izzah n mila di sawah padi  dan diperhatikan oleh Hariz dari jauh...masa dah nak dekat2 ending cerita ni.....
tapi kalau kat dapat novel ...ayat yg di lafazkan bukan kat bendang tapi kat dlm apartment, di ruang tamu duduk kt sofa bincang pasal kes bermadu le kononnye....tak lama lepas tu mila keluar n terserempak dgn hariz kt lif....n bla...bla...

Dek kerana tulisan berhantu Fauziah  Ashari ucu baca tak lebih dari 3 kali... 2 kali jer..(hahaha.) itupun pinjam kawan punya...baru jer pulangkan pagi tadi....pinjam dah lebih dari 3 bulan...terasa pulak macam hakmilik sendiri.....soweiiii rose....

Ucu kureng sikit nak layan lebih2 kt novel2 ni..bukan ape takut nanti tak bergerak  semua tulang temulang kt badan ni......maklumlah sebaris ayat tertinggal macam rugi tak makan subways bertahun2 kan .....boleh ke macam gituw... 




Sori lah ye... ucu selalu tertinggal bas...musim ombak2 ni dah habis dah pon.....saje nak lebih nak mengada2 tunjuk kt kek m.manis tu yang beralun2 macam ombak jah sebonarnya...kih...kih...kih..



Lapisan tak ingat berapa...cuma kalau kalor merah ucu bubuh emulco strawberry, hijau- pandan, purple - blueberry...macam biasa wajib lah ada hawflakes kan...berat dalam 2kg - 2.3 kg...




Kek ni untuk majlis perkahwinan adik kepada jiran ucu...Pn Khiza..dan dibawa ke Batu Pahat, Johor...kiranya kek ni sesuai lah utk jalan jauh2....kalau kek yg berkrim bagai takut pulak blm sampai dah menyembah papan kek .....kesian pengantin.

Okeylah yer...nampaknye ucu terpaksa sambung cuti meng'entry' lagi 2 hari...Isnin, Insyaallah baru ketemuan ya kawang2... (Indon + nganu...) 

Wassalam...









12 ulasan:

Ketuhar Panas Yatie berkata...

Amboi Ucu , berombak-ombak dan berindu-rinduan bagai.

kasihredha berkata...

wahhhh...comeyyy bentuk love :)
berombak2 ye ucu...bila makan terus rindu :)

Bicara Kak Noor berkata...

akak rindu dngan Ucu lah nak sebijik kek macam ni bole takk??? kalau Ucu dekat mmg dah orde dari Ucu akak sebeno nya malasss hahaaa

Amie berkata...

Baca Ombak Rindu masa jaga Encik Suami sakit di hospital bulan Februari lalu...sekali baca aje, tak larat nak ulang he he hehh
tunggu masa yang sesuai aje nak serang rumah ucu... nak angkut kek ombak rindunya, nak bawa balik berenang ke sini.

Acik Erna berkata...

assalam ucu..cantik kek love tu..dah pun berlepas je johor ye ucu..

umiyumi berkata...

fullamak mmg jiwang habislah.. heheheh.. isk cantiknya kek.. mcm tak sanggup nak mknlah :)

mama sara nur berkata...

Ucu pasrah melihat kek love yg cun ini
..rajin Ye Ucu layan novel2 he he ok jugak kan,skrg turn ank dara sy duk baca dan beli kumoul mamanya tengok dan baca sinopsis je he he

rahel berkata...

wah..memang ngada2 je nama kek ombak rindu ni...

Qasey Honey berkata...

saje la tu Kak Ucu ni..buat kita tringat2 aje kt abg haris tu..hahaha...QH bca jugak novel tu..tp bca skip..xleh nk layan sgt nti keje smua xmjadi..

kek ombak rindu tu mmg cantik la Kak Ucu..nk resepinye bleh...

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

Cantik kek tu Kak ucu.. selamat bercuti yaa.. jangan lupa kami di sini... TATA!!

MulutPayau berkata...

memang berombak rindu betul kek tu..cantik sangat.....

Nuwairani Ismail berkata...

hamboi ucu! kemaen lagi tajuk entry ye! kite tak tahulah berapa kali habis dah baca novel ni. sampai boleh hafal scene2 dalam cerita tu.

betul la. kalau nak jalan jauh selalu orang buat kek gula hangus, kek buah mcm tu je. kek lapis pon ok. siap bentuk lup2 lagi.

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...