Pages

Selasa, 14 Februari 2012

RVC - Kek Pertunangan Asmidah n Akmal





Assalamualaikum...........
Hari ni entry kek lagi...kali ni ucu dapat tempahan Yatie dari Puchong untuk majlis pertunangan adik dia....Asmidah.

Masa buat tempahan hari dia kata ikut suka hati ucu lah nak buat kek ape......

jadi hasilnya RVC lah
Dan disebabkan hari ni ucu agak sibuk banyak jadi kita layan gambar ajelah ye...










Comelkan pasangan ni.....semoga hubungan ini diakhiri dengan ikatan yang sah dan berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat.....aminnnnnnnn




Inilah Yatie ...suke tengok budak yang tersepit kat tengah2 tu....


Terima kasih juga utk Yatie sebab sudi tempah kek dari ucu....

Wassalam ..by..by...




14 ulasan:

Masya berkata...

cantik keknya ucu, kreatif hiasan.. mmg sesuai utk hantaran..

umiyumi berkata...

Salam Ucu.. paling jauh Ucu terima tempahan dari mana? hehehehe :)

QasehnyaRania berkata...

Kreatif dan cantik kek...
untuk org jb blh order tak ucu?
Jauh nya kan....kek pon terpenyek 6ti..;)

kasihredha berkata...

semua cantik
kek cantik..
yg bertunang pun cantik
semuanya sweet

Acik Erna berkata...

ucu.sangat sesuai..kek cantik ..pasangan yang bertunang pun memang sepadan dan comel.

anitaare berkata...

smua pun cantik-cantik..sy sukaaaa

rATu kEBaYA berkata...

cantik kek ni ucu.. suka tgk bunga tu.. lembut je kalernyer

MulutPayau berkata...

Ucu mmng kreatif...cantik kek tu...

rahel berkata...

Memang cantek deco kek pertunangan tu..

Amie berkata...

Selamat pagi Ucu sayang.... RVC tu nampak lembut aje warnanya, mesti dibuat dengan penuh kasih dan sayang ni...dan dengan penuh sabar he he hehhhe

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
wah RCV cantik sekali, pasangan tu memang sweet lah..

Rosey Yatie berkata...

Thank u very much jugak buat Ucu...soon tempahan birthday cake...blh ye Cu..hihihi:-))

steffany daph berkata...

ikan kerapu sedap :D

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe minat kek!

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...