Pages

Rabu, 8 Februari 2012

CC - Azizah n Rasyid




Assalamualaikum wbt.........

Lama cuti....makanya entry pun ikut cuti jugak....baru hari ni nak meng'enty'...
Harap2 semua kawan2 sihat2 ye...
Terima kasih banyak2 pada kawan2 yang sudi bagi komen kek bola ucu tu...Inysyaallah nanti ucu cuba balas komen2 tu dan akan sedaya upaya jenguk dapur kalian ye...



Dah tengok kan cc kat atas tu....C/C ni ditempah oleh Cikgu  Amah (nama sebenar x tahu), untuk adiknya yang bertunang masa CNY hari tu...Cikgu amah ni kawan kepada anak sedara ucu. dan sememang nya kami selalu berjumpa bila ada majlis2 kat rumah anak sedara ucu ni...kiranya macam dah biasalah...


Si pengorder tak cerewet, nak warna hijau sebagai tema...harap2 tuan badan yang mengikat tali pertunang pun macam kakaknya....
hai ....cuak jugak kalau tak menepati piawaian ni sebenarnya.... 




Akhir kalam...selamat bertugas dan pada kawan2 yang masak sedap2 tu..jap lagi ucu datang bawak pinggan kosong n tupperware buat bekal sampai ke malam...boleh..?

Wassalam...









17 ulasan:

ady berkata...

as-salam Ucu
cantiklah cup cake yg Ucu buat ni..

Liza berkata...

salam ucu...lawa n menggoda la deko cc tu...tergoda tawwww

umiyumi berkata...

salam Ucu, cemana ya buat bunga ros tu.. kalau umi la nak ngap pun tak jadi.. sayang tgk bunga ros tu hehehe

Farah Hanis berkata...

lawanya hiasan =D

mimie kesuma berkata...

salam ucu.....
suka liat hasil kerja akak...
kemas sangat...:)

aku budak klang berkata...

cup kek hijau...bila la nak merasa Ucu punya air tangan ni

Kamalia berkata...

salam ucu..nak CC 2 ketui..
cantik je hijau tu..saya suka hijau..kdg2 suka purple.

cik cek berkata...

Cantikkkk....hijau...putih..my fav kaler...:)

Amie berkata...

Hai Ucu,
lembut romantik warnanya tu... sedap mata memandang! Nak satu ye...

rahel berkata...

Salam Ucu,
cantekna CC itew...segar kaler krim dia..

miloais milo berkata...

comelnya - kaler ijau...
nampak tenang di mata...

rATu kEBaYA berkata...

cantik cc ni ucu... warnanya pun cantik..

jessemiller. berkata...

wow! bestnya.. rasa cm lapar plak tengok kek kak ucu ni...haha.. :)

Acik Erna berkata...

assalam ucu..selamat kembali..lama tak de n3 ucu.
masuk je..dapat tengok CC untuk orang bertunang yang cantik ni

kasihredha berkata...

pandai le ucu buat ros tu

MulutPayau berkata...

cantiknya cc yg ucu buat ....

Masya berkata...

hijau gitu.. mesti rasanya pun sedappkan..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...