Pages

Selasa, 21 Mei 2013

Wedding cake...TQVM Rafidah..




Assalamualaikum wbt.......

Projek masa piliharaya 5/5/13.
kek kahwin...
RED VELVET CAKE..
Sebelum balik kampung pi mengundi, ucu pg antar dulu tempahan kek ni, dekat jer dgn rumah ucu, iaitu di jalan jambu (meru)
tapi dalam dekat2 pun kelam kabut jugak sebab ucu tersilap beli kotak. sepatutnya saiz 14 tapi terbeli saiz 13....Alhamdulillah dgn sepantas kilat  paksu  sanggup pegi klang beli kotak baru.



tepat jam 11.45 ucu hantar kek ni, sampai2 oranglah tak begitu ramai lagi,
 maklumlah masing2 menunaikan tanggungjawab dulu, selepas jari telunjuk kiri elok diinai biru baru le pegi isi perut... baru afdal kan.







eloknye jumpa pengantin dan pacak2 kek ni terus cabut balik kampung...
sampai kampung jam 2.30ptg terus pg ngundi didewan pasir panjang/adun sungai panjang




Ucu doakan semoga Rafidah dan pasangannya sentiasa didalam kebahagianan, keceriaan, keberkatan dan keredhaan Allah SWT dalam melayari bahtera rumahtangga...Amin.


Ok...wassalam.


7 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

salam ucu..

cantik kek kahwin tu..simple but look nice..

Bahrain Ramlan berkata...

cantiknya kek tu...comfom sedap kan..

Amie berkata...

Makin lama makin bertambahlah kecantikan kek yang dihasilkan... warnanya pun romantik je...

Nurul Hidayah berkata...

airtangan ucu spt biasa..mmg mablesss~!

ain samadi berkata...

Subhanallah cantik2 kek yg Ucu buat..saya kagum

sudipVSsenduk berkata...

sampai sekarang tak pandai buat basket wave tu, hancur kalau sVs buat.. huhuhu

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...