Pages

Selasa, 7 Mei 2013

Kek n cc bertunang ....




Assalamualaikum wbt.......

Peristiwa macam ni memang selalu berlaku kat ucu...maklumlah umur dari nk dekat2 angka 40an beberapa hari lagi.

Kalut sekejap, cari kat dalam bilik x jumpa, cari kat dining area pun elek...
cari atas meja langsung tak nampak bayang...
merajinkan diri cari kat dapur, mana lah tahukan ... kot2 ada kata atas periuk..maklum ler pelupa tegar ni mmg selalu macam ni, nak2 lagi bila badan x cukup rehat...

malas nak bising2...."jom lah adik ibu hantar... dah lambat ni" maka bermata original  ler pagi tadi hantar anak bongsu dalam kerabunan dan kesamaran...

Balik dari hantar akid, cari2 sambil kemas2 rumah ...akhirnye jumpa kt atas stand/para tempat letak mug (hiasan) puuuiiihhh lega  dengan secara x langsung rumah pun kemas lagi lah legaaaaa....hahaha

 Walaupun kerabunan ucu ni tahap x kenal org lah jugak kalau x pakai... tapi inilah satu2nye tabiat dari dulu yg paling sayang ucu nk buang....letak cermin mata merata2....hehehehe

**************

Okey yer sekarang kita tengok iklan dulu, untuk menyegarkan mata  


Tempahan dari anak buah, untuk adik ipar yg melangsungkan pertunangan bulan lepas...
Tema biru n putih.. tqvm Gjah.








yg kat bawah ni pulak tempahan c/cake utk sepupu sebelah paksu.
Si peng'sponsor' minta buatkan yg simple2  n tema pink /purple.. 



semuanye 25pcs ucu masukkan dalam kotak je, sebab dulang utk hantaran dah disediakan di kpg..



terima kasih Fadz (along)...


Okey ucu stop dulu..

Wassalam..







8 ulasan:

Amie berkata...

Ha ha hah... (ketawa dulu) Assalamualaikum & kabare Ucu... tak tahan gelihati kisah kaca mata tu laa... nampaknya kak amie ada gang, pernah dulu gara2 nak tonton tv (lupa cerita apa) habis satu rumah kena amuk atas tuduhan ambil / letak kaca mata kak amie di mana-mana... akhirnya kaca mata ku itu ditemui oleh suamiku.. di atas kepalaku sendiri! hik hihikkk...

Normi Nieza berkata...

sdapnya cup cake tu..:)

Nurul Hidayah berkata...

sama ngan mak la Ucu ni.. Lepas tu nnt habis semua cucu die jeritkan.. "sape main cermin mata nenek ni?".. haha..

kek tu cantik sgtttt.. geramnyerrr.. mcm nk ngappp je rase.. haha

mawar merah berkata...

Suka tgk...cantiknya..

Bbwana adienia berkata...

salam ucu..

gabungan warna biru putih tu memang cun..

maria firdz berkata...

wah.. sedapnya... rasa nak telan je semua.. hihi.. :)

Hafizah Mohamad berkata...

salam Ucu...sama juga cam fiza suka letak spek rata2...ha ha ha...pastu asben mesti bising sbb cari x jumpa...ha ha ha...cantik kek...=)

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

dulu sy pun mcm tu ucu... kerap juga hilang spek nak plak kalau blk kg... kalau kat rumah sendiri sy dah pilih tempat khas utk simpan spek.. blk kerja mesti spek letak dlm bekas dia & letak dlm laci almari sy... skrg kalau blk kg.. sy akan letak satu tempat yg sama je tiap kali blk... naya kalau asyik lupa mana letak spek.. udahla mata rabun.. nak mencari sah2 mata tak berapa nampak.. hehehe...

apa2pun.. deko kek ucu semakin mantap! suka tgk bunga rose tu..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...