Pages

Khamis, 16 Mei 2013

SELAMAT HARI GURU 2013..



Assalamualaikum wbt......

16/5 - tarikh keramat yg ditunggu2 utk semua para pendidik di malaysia...bertemakan " 1 Aspirasi 1 Agenda" 
dan macam tahun lepas SR. Seri Selangor (USJ 4)  telah sudi sekali lagi merasa hasil air tangan ucu...terima kasih Cikgu Ros Atikah (Atie).



RVC - berat lebih kurang 6.5kg, tapi kalau campur dgn berat papan kek n kotak mau 10kg kot hihihi....berat sangat.






Malam tadi sebelum deco ni n buat kek masam manis (2ketul) 
jenuh si akid buat pujukan siaran  ulangan terakhir..., maksudnya pujukan ulangan tu ialah...dia dah minta dari 2 malam sebelum tu lagi kek utk teachers dia.
Tapi apakan daya sianak lambat order (alasan yg langsung x munasah jer), apalagi bermacam2 jawapan ucu bagi ..bukan tak nak buatkan tapi rasanye kalau ucu buatkan jugak mlm tadi mau hari ni mc, x kerja...
Insyaallah dlam minggu depan hajat akid akan ucu tunaikan.

Walaupun pagi tadi x bawak kek...tapi senyumnye  meleret tanda puas dan gumbira terpancar bila ucu tunjukkan kotak yg dah siap diikat reben utk cikgu kesayangan dia, Pn Hafizah. Apa ada kat dlm kotak tu biar lah rahsia.....yg penting cikgu seronok. Maklum lah dah penat2 mengajar anak kita, sesekali kena bagi happy jugak kt cikgu, betul tak...
dan yg pasti hari ni mesti cikgu2 tak cukup tangan nk bawak bermacam2 hadiah dr anak murid, seronoknye...ni yg rasa macam nk jadi cikgu pulak ni....


Akhir kalam.....selamat hari guru..

Wassalam.






11 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

nampak cantik dan sudah semestinya sedapppp

Mizz Aiza berkata...

cantiknya kek.. selamat hari guru kepada semua guru2 di seluruh malaysia.. :D

Bbwana adienia berkata...

salam ucu..

berat dan besar kek tu ucu..apapun, keknya cantik..suka tengok.

Normi Nieza berkata...

selamat hari guru..

maria firdz berkata...

Cntiknya kek tu...

Sue @ Nenie berkata...

Cantikkkk..Selamat hari guru utk semua cikgu2 dan juga guru2

Nurul Hidayah berkata...

mcm biasa hasil tangan ucu ni mmg superb~!

MulutPayau berkata...

Cantiknya kek....
Selamat hari guru utk insan yg bergelar guru...

sudipVSsenduk berkata...

malam ni semua guru2 di malaysia sibuk bukak hadiah, hihihi

Hafizah Mohamad berkata...

Salam Ucu...cantiknya kek tu...uishhh...6.5 kg berat kek tu...jenuh nak hangkat tu...

Ucu...fiza tunggu hadiah dr akak yer...kata hadiah untuk Pn.Hafizah....ha ha ha

Sya_Merpati Putih 88 berkata...

cantiknya kek..
mesti sedap nie...
selamat hari guru jua..

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...