Pages

Isnin, 1 Oktober 2012

Ubat rindu pada kawan2...kek indulgence




Assalamualaikum wbt..........

Dah lama sebenarnya rindu-rinduan nk ber'n3..... rindu sesangat kat kawan2. 
Sepenuh jiwa raga ucu  rasa bersalah sangat2 pada kawan2 yg dtg bertandang ke dapur ucu tapi asyik benda yg sama jer tak berubah, mohon maaf ye adik2..kakak2, mak cik2 abang2 samada yg ucu kenal atau tidak...



Jangan ingat ucu tak update n3 ucu dah lupa pada kawan2 semua ye.....
ucu selalu jugak jenguk blog kawan2 cuma kalau sempat ucu tinggalkan jugak jejak komen..kalau x sempat ucu cuma baca jer semua coretan kalian...


Bukan ucu saje2 malas nk mengupdate...kalau kat fb tu adalah macam ala2 aktif sikit (sebab taruk gambor dah tinggal)...
tapi disbb masa yang sangat terhad membataskan ucu nak mengomel macam dulu, baik diwaktu office hour (blh curi2 masa) mahupun di rumah, sibuk memanjang...

Oleh itu dengan semangat waja, ucu menyingsing lengan baju ...dgn sepenuh sedaya upaya, bertungkus lumus mengumpul tenaga menyediakan kek indulgence ni untuk kawan2.......!!!


 cumanya....hahahaha gambar jer lah yer ..


nak bagi rasa dah tinggal papan jer.....buatpun kecik saiz 6" , lebihan adunan sabtu tadi....ayat kat atas tu saja buat gempak jer....

Okeylah ye kengkawan....esok jumpe lagiiiiii...

Wassalam....







15 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

alahaiiii sedapppnyaaa macam kek kat SR aje

Norzie hany berkata...

Sedapnya Ucu.

zul permatang badak berkata...

oooo....sedap kek ni,......memang nampak sedap tu.....

NUUR ANAK TUDUNG SYRIA berkata...

SHARE RESIPI BOLEH..........

Arryana Nasution berkata...

alaaa..igtkan ada resipi sekali~
wuu T_T

Cheq Sue berkata...

lama jugak ucu menyepi kali ni kan...baru terlintas nama ucu minggu lepas, dah keluar minggu ni... :)

Amie berkata...

Tak pe Ucu... yang lain pun banyak kekangan masa, blogging2 ni kira isi masa lapang jugalah ye he he hehh...

mama sara nur berkata...

assalam Ucuuuuuu
memang rinduuu sesgt kat Ucu la he he
sekali keluar hilang rindu tgk coklat indulgent yg nyummm tu

Putri berkata...

salam ucu
cantik kek..terpikat dengan strawberry 2 ketul tu

Zie berkata...

Alahai tak dak resipi ker? huhu...sedapnya

QasehnyaRania berkata...

alahai dapnya ucu..
nak resepi,boleh? HEHE

*lesen saya xpired 25/9 hri tu..hehe
hari ni baru hegeh nk p renew*

Shiela berkata...

Wsalam Ucu.. ni betul betul ubat rindu yang menyiksa jiwa ragaku.. huhuhuuu.. :b

Masya berkata...

lamenya ucu menyepi .. rindu nak dengan ucu bebel..
halamak!!! tang tayang kek ni x tahan ni... terliur dibuatnya mcm SR

rafaliah berkata...

wahh..ucu.. sedapnyer kek ini.. hehe..

Ucu, jom join GA kami, hadiah rm100 menanti anda ;-)

syiela berkata...

sedapnya ucu.. fav saya ni

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...