Pages

Selasa, 23 Oktober 2012

Kek Oreo utk staff MPK (bhg perancang)


Assalamualaikum wbt.......

Ini satu lagi kek yang tertinggal keretapi......
kek ni untuk staf2 bhg perancang bandar, MPK, Klang.
Cer tengok tulisan kt kek tu.....maksudnya ada yang belated birthday dan yg sewaktu dengan nye.. 




minta design yg simple2 je...


ucu guna loyang 10 inci berat dalam 4kg..maklumlah ada oreo ...



terima kasih lily chong (alia) sebab sudi panjang2kan kek ucu kat geng2 di opis...

ok..daaa....bye...

Wassallam







10 ulasan:

kasihredha berkata...

Melihat coklat yg meleleh tu...buat Akak telan air liur

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

cantik licin je ganache yg ucu buat tu... suka tengok...

JaSSNaNi berkata...

assalamualaikum... ucu...
ooohhh tidakkkk.. dengan limpahan coklat tu.. meleleh nani tau.. :P sedappppnya kek tu... pandai ucu mendeco.. kreatif.. :)

JaSSNaNi berkata...

eh.. nani follower yang ke 1234.. cantek kan nombor tu.. hehehehe

Zana berkata...

Salam Ucu

Lama dah tak buat kek coklat. Teringin pulak rasanya...

crax_up berkata...

enak nye

Rajanya-bola berkata...

sedap. nyummi

Naz / Nadz COSK berkata...

Assallamualaikum ucu..

Mak aiii kekkkk.. Tak tahan tengok yg meleleh2 tu...

Hanif Idrus berkata...

Memang patut dipanjang-panjangkan ke rakan2 ofis sebab memang cantik sangat kek ini...say aikhlas cakap ini

Qasey Honey berkata...

slm kak Ucu...

nmpk sgt sedap kek oreo..lg la bile dlimpahkan dgn coklat ganache tu...

psttt..nk tnye..ade x resepi kek oreo tu...tq

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...