Pages

Rabu, 7 September 2011

Koleksi Sampul Raya 2011 - 1












14 ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Cantik2 kesemuanye.. ^_^

kasihredha berkata...

kalau buat collection ok gak
cantik cantik

LydSunshine berkata...

Sampul SSM tak masuk. Tak lengkap la koleksi acu. Hehe.

Acik Erna berkata...

assalam ucu..cantik2..acik tak pernah terfikir nak buat n3 sampul raya..tahniah ucu..

hafrawiey ozakawa berkata...

wahhh...many of collection of ampau...wink!!!!suke2..
follow back at http://hafrawiegeek.blogspot.com/

Amie berkata...

kan dah kata dah.... ucu ni memang macam2 ada benda yang usik hati orang! lawa2 sampul tu.... isinya camane?

Gee® berkata...

tak terfikir la pulak nk amek gmbar sampul nih...mmg ada macam2 rupa... bagus idea ni...

Ucu Faridah berkata...

Assalamualaikum sayang2 semua....

Lily, k.Kasih,
kalau nak jom lah kita tukar suke sama suka, tapi isinye tak boleh la pulak suka sama suka ye...(gurau je..)

Ucu Faridah berkata...

Lyd...
betul la...mmg tak lengkap sesangat sampul ssm x de...cer tolong poskan bersekali dgn isinye ye...hehe..

AI berkata...

- ucu...maybank nye warna kuning kan...nape ucu nye lain?

nuwairani ismail berkata...

sampul raya BERSIH xde ke ucu??? hihih

Mieza berkata...

selamat hari raya ucu..eh eh takkan ucu tayang sampulnyer jer..isinya mana ucu? hantar lah sampul yang berisi ke tg malim ni utk mieza hehehehe..maaf zahir dan batin ucu..semoga berbahagia selalu :)

Pali berkata...

nak sampul jugak, tp macam Mieza la, isinya mesti ada skali

Adnazthie berkata...

Assalam n selamat hari raya Ucu,

Kakak saya siap buat album sampul raya ni, klu x silap dh masuk tahun ke 4..he he he

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...