Pages

Sabtu, 17 November 2012

Semoga kebahagiaan kekal hingga hujung nyawa, selamat pengantin baru..




Assalamualaikum wbt.........
Salam Awal Muharam 1434Hijrah......
Seminggu ucu ambik cuti dari buat entry....saje nak merehatkan badan yang ada sengal2 sikit ni.
Maklumlah minggu tadi,  ada 2 majlis.Satu  majlis anak buah ucu kt kampung n satu lagi terima menantu (jiran sebelah rumah..).
bayang kan kedua2 majlis tu dibuat sabtu n ahad...agak kelam kabut lah jugak ....mana utk kenduri anak buah..mana nak bergotong royang/penanggah (kenduri) kat rumah sebelah...tapi semua beressss.....

Apa-apa pun silalah sudi2 jamu mata tengok pengantin ni....
NUR DALILA & KAY




rombongan dari pihak lelaki ...tengganu kite...



Dalila  ni anak no. 2 arwah abang sulung ucu...depa ni semua ada 3 beradik jer.
Sebelum ni pun dah ada entry pasal pertunangan dil ni.







gambar kt belakang tu sepupu2 Dil...anak buah ucu jugak, melainkan yg ditengah tu, adik angkat diorang...



kek ni lah projek ucu, 3 hari 3 malam...(lawak lah sangat...hahahaha) luar strawberi dalam anggur.
sebenarnye kek ni kat tepi2 tu gondol jer...bila sampai kat rumah nenek pengantin ni ada pulak strawberi extra...daripada x dibuat ape2 lebih baik kasi seri sikit kt kek tu...



acara suap menyuap....
harap2 acara makan suap2 ni sampai ke tua lah ye dil..
masa tu cekodok bilis pun sodapppp..janji suap2...



 sebenarnya ada rasa terkilan sikit kat hati ucu ....sbabnya ucu lupa langsung nak snap makanan adap2 ni yang dibawa khas dari seberang perak (changkat lada) oleh kakak ucu...Pn Ijah...ampun ye kak..esok2 kalau ada adap2 lagi ucu snap besar2 gambar udang panjat pokok nenas tu yer....bersekali dengan makanan dilautan dan didaratan....



ini kakak sulung pengantin...azizah...menten cute, walau dah ada anak 2...macam makciknye (i le ..) 
maso mudo2 dulu lahhh....kwang...kwang...



 yang ni pulak adik bongsu pengantin, fatehah.....agak berisi sikit......
hahhhh had yang ni memang lah sebijik macam makcik bongsunye ...i lagi ler....hihihi...(masa n ketika ini...)



jejaka hensam yg pakai songkok tinggi macam jalil hamid ni  pulak..menantu sulung akak ipar ucu ..Enal nama manja..nama kt ic x tahu sebab belum penah lagi tengok ic dia......(suami azizah..)


budak ni dia geram + vengang sebenarnye  sbb x dapat joint mkn kat meja adap2....n nasik pun yg teristimewa sekali, nasi goreng sarapan pagi tadi punya ambik sendiri kt dapur ....



sebelum dibawak ke kampung...posing2 dulu...



budak kecik tu cucu sedara  ucu jugak...tapi sebelah dia tu bukan mak dia cuma sekadar makcik sedara jer...

inilah sahaja kisah2 n gambar2  kt kampung masa sabtu tadi....

sekian, wassalam..


6 ulasan:

MulutPayau berkata...

selamat pengantin baru utk Dalila dan kay..semoga kekal bahagia hngga keakhirnya...

kek tu mmng cantik sangat...

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

salam maal hijrah ucu...
& selamat pengantin baru buat anak buah ucu yg comel tu... manis orgnya.. dpt pula org tganu kite yg juga hensem.. memang ibarat pinang dibelah dualah kata org dulu2.. hehe..

Acik Erna berkata...

assalam ucu..selamat pengantin baru buat anakk sedara ucu..semoga berkekalan..cantik kek yang ucu buat..3 tingkat lagi

mama sara nur berkata...

selamat pengantin baru buat pasangan sama lawa ,,sepadan
suker pelamin dan baju pengantin cantikk
wah kek 3 tingkat pun lawa ucu

liemaopurut a.k.a ana berkata...

Selamat pengantin baru buat anak sedara ucu. Semoga berkekalan selamanya.

Ucu...canteknye kek tu....gerammmmm

~~zana@pb~~ berkata...

Alahai ucuuuu......menyibok je dia tau. Pegilah bercuti mana2 ke mcm ahkak ni (saje nk bgtau pi bandung) asyik kumpul duit jek. Jom pi Sabah kalau dah penuh purse tu:-)

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...