Pages

Jumaat, 23 November 2012

Semoga kalian berdua berbahagia sehingga ke hujung nyawa...



Assalamualaikum wbt........

Kali ni  nak bagitau kat kawan2 bahawasanye ucu dan penduduk taman meru damai 2 sangat2 teruja pada 11/11/12. 
Untuk pertama kali kat taman ucu, kami pakat ambik  pakej percutian  3 hari 2 mlm gantung periuk.... seronok sesangat le suri2 rumah mcm ucu ni......



Inilah pasangan mempelai sulung dari taman kami...Faliq n Zahila....



Tuan rumah, En Azli n Pn Lily bersama sebahagian dari anak dan wakil taman serta saudara-mara. 
Jiran ucu ni anak dia semua lelaki (5 org) yg no.2 Insyaallah tahun depan atau depannye lagi akan ikut   jejak siabang,manakala yg bujang ada 3 lagi kosong...



Haaaa....inilah dia krew2 belakang dan depan tabir yg cute miut, cun melecun ni....sebelum bertugas kami posing2 dulu...
Disebabkan ucu jiran sebelah jadi rumah uculah tempat stok lauk pauk....
kat taman ucu ni tak ramai cuma ada 18 buah keluarga jer..dan hubungan kejiranan  kami semua amat rapat n erat, nak2 lagi kalau bab2 makan lagiiiiii lah kami diibaratkan aur dgn tebing sambil2 tu mestilah ada gossip2 manja...



Inilah hasil tangan keras i........


haaaa...yang ni barulah betul2 krew belakang tabir,  kaum bapa ditugaskan goreng ayam tepung, basuh pinggan  dan lain2 kerja.
sebelum buat kerja..kasi perut kenyang dulu...kata tuan rumah.




karoeka pun ada ....cer tengok pasangan dua sejoli tu...beliaulah pengerusi kami En.Ismail bersama dgn anak daranye...sporting habis deme



Bila ada kek...tentulah ada acara suap menyuap.....












Mempelai bersama geng motorbike kuasa tinggi.




ok bai..bai.
Wassalam..


6 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

assalamualaikum ucu..
amboii best tul gantung peyuk ek.. :) skrg mmg musim kenduri.. so minggu2 mmg makan kenduri ler jawabnya.. :)
cantek kek tu.. warna tema pun lembut je..
Pasangan pengantin yang manis dan berseri2.. Semoga terus kekal bahagia melayari bahtera berumah tangga ye.. :) tahniahh!

mama sara nur berkata...

assalam ucu
sweet kaler tema biru gitu, berseri-seri pengantin
kek ucu pun lawa, bunga kat krim pun lawa

Acik Erna berkata...

Assalam ucu..bestnya rewang dan meriah bila ramai2 kan..kek yang cantik biru hasil tangan ucu..mesti sedap tu

sisR berkata...

Cantik warna turquoise ni dgn kek2 sama kaler..

Anne Ismeth berkata...

eh acik ucu, kita pun ade lar.. hahahaha :P

QasehnyaRania berkata...

waow..mmg meriah ni..
sronok dok taman..sekali skala buat kenduri meriah giteww..
tambah2 pengantin sulung pula dari taman tu..
kek terbaek la ucu ;D

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...