Pages

Jumaat, 6 Julai 2012

TERMENGHILANG ?




Assalamualaikum wbt.....

Rasa macam 'termenghilangkan'  (perkataan apa ni...???)  diri lah sekejap.....

Pertama2 kali ucu nk minta maaf pada kawan2/kakak2 blogger atau pengunjung yg sudi bertandang ke dapur ucu tapi masih lagi disajikan dengan cekodok sukun......nampak sangat tuanrumah zalim  kan...hahaha..

Termenghilangkan diri ni sebenarnya bukan ape...adalah sikit2 projek yg perlu disiapkan...
projek menyibuk2 kata orang tu...hihihi (org lain buat kenduri kahwin ucu lelebih ......)
Dan mulai pagi esok ucu akan balik kampung untuk meraikan majlis menyambut menantu (pihak perempuan) sebab anak buah Paksu ni lelaki dan pasangannya orang Bukit Tinggi Klang.....majlis tu hari ahad..kalau ikutkan malam ni dah nak bertolak tapi sebab kena siapkan tempahan  terpaksalah balik pagi esok, 
macam biasa kek jer le yang mampu ucu sediakan untuk mempelai ni.....

Memandangkan hari ni, hari penghulu segala hari...jadi ucu nak beransur dululah yer....faham2 jer lah tengahari  jumaat adalah waktu yang tersangat sesuai utk para2 staf mcm ucu ni berfoya-foya ....

Dapat melepas rindu kat kawan2 hari ni ucu hidangkan RVC yang telah ditukar menjadi GVC...



Terima kasih En Sayuthi sebab sudi merasa kek ucu utk isteri terchinta...

Wassalam..






15 ulasan:

misshannajr berkata...

hijauuuu!! cantek sprt selalu

Acik Erna berkata...

assalam ucu..tengahri macam ni..acik nak tidur he he

Masya berkata...

patutlah lama x de entry baru bz rupenya...

cantik kek ucu hias ni..

Zie berkata...

green pun cantik

miloais milo berkata...

tukar nama jadik GVC pun - rasa tetap sama kan???

liemaopurut a.k.a ana berkata...

patut la lama ucu menghilang. ternanti2 jgak entry terbaru ucu. hhaha papepun selamat berkenduri.

kek tu nampak sedap la ucu ;p

kasihredha berkata...

termenghilang sekejap ye
selamat kembali semula dgn kek yg cantik

Amie berkata...

GRV Ucu nampak menyegarkan mata memandang..... tak jadi nak tidur!

ummiaisyah berkata...

salam ukhwah ucu...
kretip ucu ni yea...red velvet jd green velvet lak!

rahel berkata...

Cantiknya kek itu...mau jugak tumpang sekaki potong kek..hahaha..

~~zana@pb~~ berkata...

berfoya-foya jgn sampai lupa jln balik pulak!

Seronok je baca tulisan ucu, menggambarkan kegembiraan puan kedaung....hehe...akk jg yg mkn hati...

Nuwairani Ismail berkata...

cantik pulak ucu buat mcm ni. nani baru deco kek tapi tak cantik mcm ni pon..

Qasey Honey berkata...

asslm kak Ucu..sma la mcm QH skrg ni..kejap tenggelam kejap timbul...hehehe

cantik la deco kek akak tu...kenan pulak tgk..

Mama2Q berkata...

walaupun ucu termenghilang,saya tetap terjenguk ke sini..heheh

MulutPayau berkata...

termenghilang sekejap tak pe kan...jngan lamaa2 ya Ucu sayang....
Cantiknya kek tu...

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...