Pages

Sabtu, 27 April 2013

Kek pertunangan/pavlofa/ kek oreo......




Assalamualaikum wbt........
Salam Penghulu hari n selamat tengahari..
(w/pun dah tengahari tapi jiwa masih lagi pagi....???)

Macam biasa....sebahagian lagi tempahan2 dari customer ucu ...
ada untuk bertunang, ada untuk makan2, dan utk jamuan....

Sudi2 lah jamu mata....







sudah terang lagi bersuluh...tentu2lah kek ni utk org bertunangkan, tak kan utk birtday kot..(mengadalah pulak lah ayat ucu ni....)



yang ni utk makan2 tapi orang punya, tuan tanah gedaung setakat ni tak sempat lagi nak buat utk tekak sendiri... :(
(mcm telinga mickey mouse pun ada.....)


manakala yg meriah dgn buah2 an dalam dan luar negeri ni pulak utk jamuan cikgu2 dr Sek Binjai, meru...

Siap semua tempahan2 tu  ucu terus balas dendam...zzzzzzzzzzzzzzz


Okey bai..bai...

Wassalam...



7 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

aiza paling suka yang ada oreo tu.. :D

Nurul Hidayah berkata...

cantik2 la confirm sedap nie... nyummmm...nyummm~

babylola2u berkata...

sedapnyer....geram tgk

JaSSNaNi berkata...

ucu... semua sedap2 belaka... nani paling suka yg mcm telinga mickey mouse tu.. tak per la.. telinga pun telinga lah.... janji sedap... :)

rahel berkata...

Cantek deco kek....pavlova tu pulak mengancam...

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
makin cantik kek2 ucu
mengoda aank tekak je

Bin Muhammad berkata...

Kek Bertunang tu memang cantik gubahan dan warnanya. Kek oreo tu pula cukup memnyelerakan...dan kek buah tu memang idaman saya. Kalaulah dapat rasa kesemuanya....meleleh air liur :)

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...