Pages

Khamis, 6 Disember 2012

Tiramisu ....


Assalamualaikum wbt


Tiramisu.....
untuk anak buah ucu yg skrang ni tengah study kt Cairo 





tiramisu ni bukan lah ucu terbangkan ke sana... 
buang karen jer dan yang palinggggg2 penting..eden pun nak jugak tolong licinkan......hahahaha



kami kenduri arwahkan tiramisu ni kt kampung masa dia balik bercuti bulan Ogos tadi...



Pepagi ni jiwa karat sikitlah..jd ucu stop dululah yer...

Wassalam...








2 ulasan:

MulutPayau berkata...

wahhh..tiramisu..sedapnya..!!!

errrr, apahal jiwa karat ni Ucu..ceciterr..hehehe..

~~zana@pb~~ berkata...

laaa....jiwa karat tu kenapa ucu? abg Kus tak beli apa yg ucu nak ke?
jangan menambahkan karat tu ucu, baik pegi cari bjn kimia yg boleh hilangkan karat sebelum melarat jadi rapuh dan berkecai...ewah...akak ni menyakitkan hati je ye? hehe...akak nak bagi ucu sesuatu la tapi tak sempat jumpa. ingat akak nak pos je, ucu sms alamat eh?

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...