Pages

Jumaat, 7 Disember 2012

Tempahan RVC...



Assalamualaikum wbt...

Otak karat semalan tu sebab  tepu sebenarnya.....dalam bahasa saintifik...tengah malas jer.........

sebenarnye takde cerita apa2 pun disebalik otak karat ni cikgu MP, saje nak pendekkan ayat yer.. .....
untuk k.zana pulak  yang tak reti2 berehat asyik berjalan2 habis satu  malaysia di round (buat jeles jer...) tak cukup kt malaysia siap terbang pulak ke bandung ditambah bershopping bagai ... 
tapi yg paling ucu jeles sesangat...akak dapat makan manggis berbaldi2..fav. ucu tu.....

hari ni ucu nak tayang rvc pulak....

tempahan dari ucu ien (kalau x silap namanye..) dri Kampung Kuantan, Klang...
untuk makan2 ...




yang kat bawah ni pulak...
 untuk jamuan hari raya puasa Sek.Menengah.Tahfiz Al Hafiz, Jeram...
yang tempah ni isteri sepupu Pak Su yg jadi warden asrama puteri...nama dah lupe lah pulak..
maklumlah jumpa pun setahun sekali masa raya...
tempahan ni pun untuk hari raya tadi...lama kan.




okey bai..bai... ucu nak sambung kerja....

Wassalam...







5 ulasan:

Amie berkata...

Okey Ucu... sambung kerja elok2... Kak Amie pun biar cuti sekolah tetap kerja... kerja rumah dikelek, perintah Seri Paduka Baginda dijunjung...

khairiah khaizu berkata...

tak puas hati betul tgk kek2 ucu nie...cantikkkkk....huhu, saya sekrg nie tgh belajar mendeco jd kek ucu antara rujukan saya tauuuu.....hihihi

Qasey Honey berkata...

btul ke x tu Kak Ucu smbg keje..hihi..QH pon sama la bkampung kt opis dr pg spi ke mlm..hukhuk..tp kejenya xabis2 gak

Azzim Zahid berkata...

salam ziarah. lawat juga blog saya www.selagiadagula.blogspot.com
boleh cuci2 mata tgk fondant! :))

lina_pg berkata...

Makin mantap bisnes ucu skrg ni.semoga terus dimurahkn rzk

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...