Pages

Isnin, 6 Ogos 2012

Kek Pengantin....Uwais n Lily Chong (aliya)





Assalamualaikum wbt....

Disebabkan semalam dah dapat pesanan keramat dari ibu amir masya supaya jgn tayang kerepek pisang pulak hari ni......jadi ucu tak nak  menghampakan arahan dia tu (hahahaha...). terpaksalah ucu akur.....

Kali ni  ucu tayang gambar2 pengantin baru anak buah ucu  2 minggu sebelum puasa hari tu... yg sebenornya nk tayang kek jer lebih......

Jom layan gambar ni...








Tingkat bawah ...chocolate mousse walnut cake... berat 5kg





 Tingkat atas....  chocolate mousse peach cake... 2.5 kg




100 pcs cc saiz 2.5 oz ...kek coklat moist..



Semoga sabar, bertimbangrasa...berlebih kurang...ikhlas ...sentiasa maaf memaafi dan yg paling penting sentiasa berada dalam keimanan....Insyaallah kebahagian sentiasa menerangi bahtera rumahtangga kalian...
itu sahaja pesanan acik...nak pesanan yg keramat lagi menyengat kena face to face... hahahaha.....

Esok sampai Isnin ucu cuti....jadi selamat bercuti dan selamat menjalani ibadah di bulan Ramadhan...

Wassalam...






13 ulasan:

Nurfarahana A.Aziz berkata...

Yummmy sedapnya moist choc !! kek pun cantik ! :)

Masya berkata...

hihihihi.. tergelak sy, nasib baik tyg kek.. ni pun nampak mcm sedapp jer... hadoilah dugaan ...

umiyumi berkata...

Selamat bercuti Ucu.. buat kuih raya ke nanti? atau shopping baju raya? :)

Norzie hany berkata...

Selamat bercuti Ucu.
cantik pengantin dan kek tu pun cantik jugak.

Amie berkata...

Waduh! Berapa kg semua kek tu Ucu....

mama sara nur berkata...

assalam Ucu
cantiknya kek pengantin tu,sama cam pasangan pengantin yg lawa.
semoga sentiasa sukses ye Ucu

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ucu..cantik baju pengantin..kaler biru!...ngan kek2 sekali tuh...

Kpd kedua mempelai yg kacak & cantik....semoga bahgia hingga ke akhir hayat.Aminnn

Bicara Kak Noor berkata...

selamat bercuti Ucu kalau Ucu punya kek mmg tka boleh lawan selalu melatoppp

MulutPayau berkata...

selamat bercuti ya Ucu sayang....

Nuwairani Ismail berkata...

wah! kek idaman!!! nak jugak betingkat2 mcm tu.

QasehnyaRania berkata...

wah..birunya..mesti sedap tuh...dogaan ;)

Syed Zeeshan Ali berkata...

You and Your site is very wonderful and share very affective information.
Technology, Free Software and Best Tutorial
Keep it up.Your research is very informative
God Bless You

Putri berkata...

sweet pengantin ni mcm kek coklat ucu

Pilihan Ucubakery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...